شماره ۴۰۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
دعوت فدراسیون از رئیس هلال‌احمر ایران
فرهادی، رئیس کارگاه مدیریت سوانح در کنفرانس آسیا و اقیانوسیه

نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با ارسال نامه‌ای از رئیس‌جمعیت هلال‌احمر دعوت کرد ریاست یکی از کارگاه‌های نهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه را  برعهده  بگیرد.
دکتر ژائو بیجو در نامه‌ای از دکتر محمد فرهادی دعوت کرده است، ریاست کارگاه شماره ۷ کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه با عنوان «دستورالعمل راهبردی نوین برای مدیریت سوانح و برنامه مقاوم‌سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه» را که جمعه ۲۴ اکتبر(دوم آبان) برگزار می‌شود، برعهده بگیرید.
بیجو در این نامه نوشته است: «اطمینان دارم از مطالب کاری که در این زمینه با همکاری جمعیت ملی شما و سایر جمعیت‌ها تهیه شده است، آگاهی دارید. این مطالب تهیه شده مبنای مباحث در طول برگزاری کارگاه خواهد بود. وظیفه اولیه و اصلی مدیر کارگاه معرفی این مطالب و هدایت مباحث به سمتی است که بتوان سند نتیجه کنفرانس را استخراج کرد.» در ادامه این نامه آمده است: «در این کارگاه نلسون کاستانو و محمد بابیکر از همکاران فدراسیون در طول برگزاری کمک‌های لازم را به شما ارایه می‌کنند. یک جلسه هماهنگی نیز برای اعضای کمیته پیش‌نویس و کارشناسان کنفرانس به منظور دریافت رهنمودها و رویه‌های کاری در بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اکتبر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پیش‌بینی شده است. موجب امتنان خواهد بود شما هم در این نشست به ما ملحق شوید.»


تعداد بازدید :  200