دعوت فدراسیون از رئیس هلال‌احمر ایران
 
فرهادی، رئیس کارگاه مدیریت سوانح در کنفرانس آسیا و اقیانوسیه
 

 

نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با ارسال نامه‌ای از رئیس‌جمعیت هلال‌احمر دعوت کرد ریاست یکی از کارگاه‌های نهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه را  برعهده  بگیرد.
دکتر ژائو بیجو در نامه‌ای از دکتر محمد فرهادی دعوت کرده است، ریاست کارگاه شماره ۷ کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه با عنوان «دستورالعمل راهبردی نوین برای مدیریت سوانح و برنامه مقاوم‌سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه» را که جمعه ۲۴ اکتبر(دوم آبان) برگزار می‌شود، برعهده بگیرید.
بیجو در این نامه نوشته است: «اطمینان دارم از مطالب کاری که در این زمینه با همکاری جمعیت ملی شما و سایر جمعیت‌ها تهیه شده است، آگاهی دارید. این مطالب تهیه شده مبنای مباحث در طول برگزاری کارگاه خواهد بود. وظیفه اولیه و اصلی مدیر کارگاه معرفی این مطالب و هدایت مباحث به سمتی است که بتوان سند نتیجه کنفرانس را استخراج کرد.» در ادامه این نامه آمده است: «در این کارگاه نلسون کاستانو و محمد بابیکر از همکاران فدراسیون در طول برگزاری کمک‌های لازم را به شما ارایه می‌کنند. یک جلسه هماهنگی نیز برای اعضای کمیته پیش‌نویس و کارشناسان کنفرانس به منظور دریافت رهنمودها و رویه‌های کاری در بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اکتبر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پیش‌بینی شده است. موجب امتنان خواهد بود شما هم در این نشست به ما ملحق شوید.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/9269/فرهادی،-رئیس-کارگاه-مدیریت-سوانح-در-کنفرانس-آسیا-و-اقیانوسیه