شماره ۳۶۹ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   دست‌های پشت‌پرده در قاچاق طلا| ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر قاچاق بودن 80‌درصد طلای موجود در کشور گفت: یکی از دلایل بروز پدیده قاچاق، ضعف دولت‌ها برای مبارزه با این معضل است، اما دولت ایران در کمال قدرتمند بودن، عملکرد چندان مناسبی در مبارزه با قاچاق ندارد و این موضوع بیانگر وجود دست‌های پشت‌پرده برای کسب سود شخصی است.

 پیک‌مصرف برق 3200 مگاوات افزایش یافت| پیک مصرف برق کشور روز یکشنبه در مقایسه با روز مشابه ‌سال قبل حدود 3200مگاوات افزایش یافت. روز یکشنبه پیک‌مصرف برق کشور 45‌هزار و 95 مگاوات به ثبت رسید در حالی‌ که پیک‌مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال 41‌هزار و 899 مگاوات گزارش شده بود.
 
 آمادگی برای نظارت بر محتوای خدمات نسل سوم اینترنت| سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که این مرکز آمادگی انجام وظایف قانونی خود درباره نظارت بر محتوای اینترنتی را دارد، گفت: اگر پیوست فرهنگی مربوط به خدمات نسل سوم اینترنت به تصویب شورایعالی فضای مجازی برسد، مرکز توسعه فناوری اطلاعات برای انجام وظایف قانونی خود در این زمینه آماده است.


تعداد بازدید :  139