گزیده خوانی
 

 

   دست‌های پشت‌پرده در قاچاق طلا| ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر قاچاق بودن 80‌درصد طلای موجود در کشور گفت: یکی از دلایل بروز پدیده قاچاق، ضعف دولت‌ها برای مبارزه با این معضل است، اما دولت ایران در کمال قدرتمند بودن، عملکرد چندان مناسبی در مبارزه با قاچاق ندارد و این موضوع بیانگر وجود دست‌های پشت‌پرده برای کسب سود شخصی است.

 پیک‌مصرف برق 3200 مگاوات افزایش یافت| پیک مصرف برق کشور روز یکشنبه در مقایسه با روز مشابه ‌سال قبل حدود 3200مگاوات افزایش یافت. روز یکشنبه پیک‌مصرف برق کشور 45‌هزار و 95 مگاوات به ثبت رسید در حالی‌ که پیک‌مصرف برق کشور در روز مشابه پارسال 41‌هزار و 899 مگاوات گزارش شده بود.
 
 آمادگی برای نظارت بر محتوای خدمات نسل سوم اینترنت| سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که این مرکز آمادگی انجام وظایف قانونی خود درباره نظارت بر محتوای اینترنتی را دارد، گفت: اگر پیوست فرهنگی مربوط به خدمات نسل سوم اینترنت به تصویب شورایعالی فضای مجازی برسد، مرکز توسعه فناوری اطلاعات برای انجام وظایف قانونی خود در این زمینه آماده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/4862/گزیده-خوانی