شماره ۱۷۲۴ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال‌احمر

اندک‌اندک جمع خوبان از کنار ما می‌روند. امروز یکی دیگر از سرمایه‌های معنوی هلال‌احمر را از دست دادیم. کاپیتان اسماعیل وحید، از اولین خلبانان و بنیانگذاران امداد هوایی هلال‌احمر با کوله‌باری از سال‌ها تلاش و تجربه بر اثر بیماری از میان ما رفت و این ضایعه‌ای تأسف‌انگیز برای این جمعیت امدادی و داوطلبانه به شمار می‌آید.
تجربه‌های گرانسنگ کاپیتان وحید با حدود دودهه ریاست بر مرکز امداد هوایی سازمان امدادونجات و حضور در عملیات‌های خطیر ازجمله زلزله بم سرمایه‌ای ارزشمند برای جمعیت هلال‌احمر بود که اکنون به‌عنوان درس‌هایی مهم نزد این جمعیت به یادگار باقی می‌ماند و برای آیندگان عرصه امدادونجات استفاده خواهد شد.
امروز جمعیت هلال‌احمر مفتخر به داشتن مرکز امداد هوایی قدرتمند و موثر در حوادثی چون زلزله کرمانشاه، حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج و سیل اخیر در استان‌های مختلف است و مطمئنا بدون تلاش‌های مردان نوعدوست و متعهدی چون کاپیتان اسماعیل وحید این امکان اکنون فراهم نبود.
فقدان این همکار عزیز و فرمانده بزرگ را به خانواده محترم ایشان و امدادگران و نجاتگران عزیزمان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم رحمت، مغفرت و رضوان الهی مسئلت دارم. خدایش بیامرزد.
دکتر علی‌اصغر پیوندی
رئیس جمعیت هلال‌احمر


تعداد بازدید :  538