پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال‌احمر
 

 

اندک‌اندک جمع خوبان از کنار ما می‌روند. امروز یکی دیگر از سرمایه‌های معنوی هلال‌احمر را از دست دادیم. کاپیتان اسماعیل وحید، از اولین خلبانان و بنیانگذاران امداد هوایی هلال‌احمر با کوله‌باری از سال‌ها تلاش و تجربه بر اثر بیماری از میان ما رفت و این ضایعه‌ای تأسف‌انگیز برای این جمعیت امدادی و داوطلبانه به شمار می‌آید.
تجربه‌های گرانسنگ کاپیتان وحید با حدود دودهه ریاست بر مرکز امداد هوایی سازمان امدادونجات و حضور در عملیات‌های خطیر ازجمله زلزله بم سرمایه‌ای ارزشمند برای جمعیت هلال‌احمر بود که اکنون به‌عنوان درس‌هایی مهم نزد این جمعیت به یادگار باقی می‌ماند و برای آیندگان عرصه امدادونجات استفاده خواهد شد.
امروز جمعیت هلال‌احمر مفتخر به داشتن مرکز امداد هوایی قدرتمند و موثر در حوادثی چون زلزله کرمانشاه، حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج و سیل اخیر در استان‌های مختلف است و مطمئنا بدون تلاش‌های مردان نوعدوست و متعهدی چون کاپیتان اسماعیل وحید این امکان اکنون فراهم نبود.
فقدان این همکار عزیز و فرمانده بزرگ را به خانواده محترم ایشان و امدادگران و نجاتگران عزیزمان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم رحمت، مغفرت و رضوان الهی مسئلت دارم. خدایش بیامرزد.
دکتر علی‌اصغر پیوندی
رئیس جمعیت هلال‌احمر


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/165420/پیام-تسلیت-رئیس-جمعیت-هلال‌احمر