شماره ۳۱۴۸ | ۱۴۰۳ سه شنبه ۳۰ مرداد
صفحه را ببند
انعقاد تفاهم نامه بین هلال‌احمر و انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر و انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد.
پیمان نامدار ، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر، ظهر دیروز، در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر با انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران گفت:  «هلال‌احمر در سال های گذشته در حوزه داخلی و بین‌المللی اتفاقات خوبی را رقم زده است و در راستای ایجاد اعتماد اجتماعی برای جلب اعتماد تمام مردم حرکت کرده است. در حوزه جذب داوطلب و عضوگیری در هلال‌احمر از رقم ۵۰۰ هزار نفر به ۳ میلیون نفر رسیده‌ایم و حتی در انتخابات مجامع هلال‌احمر با رشد بالایی در مشارکت داوطلبان روبه‌رو بودیم که این امر نشان‌دهنده افزایش تعداد داوطلبان هلال‌احمر است. در روند عضو گیری داوطلبان انتقال دانش به خوبی انجام شده است. با وجود این، نیازمند کمک سایر ارگان‌ها برای توسعه آموزش‌های خود هستیم.»
وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان در این مراسم گفت: «روند ارائه آموزش‌های هلال‌احمر و نحوه مقابله با مخاطرات رو به رشد است. ارتقای سامانه عضویت هلال‌احمر را از سال گذشته در دستور کار قرار دادیم و آموزش‌های هلال‌احمر نیز در این سامانه بارگذاری شده و فرد می‌تواند در سامانه هلال من به محض ثبت نام، این آموزش‌ها را دریافت کند. در حوزه داوطلبان به اهمیت حوزه آموزش توجه کرده و این مسئله را درک کرده ایم.»
غلامرضا شمس، رئیس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران نیز در این مراسم گفت: «هلال‌احمر، نهادی دارای نقش و تاثیر ویژه در مسائل مختلف کشور است و از سایر نهادها و سازمان‌ها کاملا متفاوت است. همکاری با هلال‌احمر قطعا موجب تقویت یادگیری خواهد شد. در انجمن فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهیم که شامل کارهای مختلف آموزشی، پژوهشی و علمی است. آموزش و ارتقای فرهنگ، هدف ما از همکاری با سایر ارگان‌ها است.»

 


تعداد بازدید :  70