شماره ۳۱۳۳ | ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
ضرب‌الاجل دادستانی برای تخلیه بیمارستان فاطمه زهرا(س) بوشهر

قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: ضرب‌الاجل دادستانی بوشهر برای تخلیه بیمارستان سابق فاطمه زهرا(س) صادر شد.
حمید تماری اظهار کرد: براساس گزارش شهرداری و هلال‌احمر استان بوشهر مبنی بر ناایمن بودن ساختمان بیمارستان فاطمه زهرا(س)ی سابق، مکاتبات با علوم پزشکی استان بوشهر انجام و با توجه به خطرآفرین بودن و احتمال آسیب‌رسانی به شهروندان بوشهر، تذکرات لازم برای اقدام فوری انجام شد.
وی افزود: مدیریت هلال‌احمر برای دفع خطر، پای کار است و پیگیری لازم را داشته، ولی دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را با هلال‌احمر انجام نداده است.
قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر تصریح کرد: عرصه و اعیان بیمارستان که سابقا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوده در مالکیت هلال‌احمر استان بوشهر است و هر اتفاقی رخ بدهد برعهده دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر است.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی به‌دلیل قصور و کوتاهی که تاکنون انجام داده‌اند در راستای رفع خطر از ساختمان باید پاسخگو باشند.
وی اضافه کرد: چهارشنبه آخرین وضعیت را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این ساختمان مخروبه است و قابلیت استفاده را ندارد و حتی برای افرادی که تردد می‌کنند نیز خطرآفرین است.
قاضی رسیدگی به حقوق عامه بوشهر ابراز داشت: پرونده‌های مردم در این بیمارستان نگه‌داری می‌شود که نحوه نگهداری پرونده‌ها در‌شان مردم شریف استان بوشهر نبود که دستور جمع‌آوری و انتقال پرونده‌ها به یک‌مکان ایمن و در‌شان مردم صادر شده است./ تسنیم

 


تعداد بازدید :  95