شماره ۳۱۱۸ | ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
بیش از ۱۱ هزار نفر از خدمات داوطلبان هلال‌احمر کردستان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: «طی سه ماهه اول امسال، ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات و برنامه‌های حوزه داوطلبان هلال‌احمر استان بهره‌مند شدند.»
پیام جلالی در این خصوص تصریح کرد: «حوزه داوطلبان با برنامه و فعالیت‌های مختلف شامل اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم، ایستگاه سلامت، طرح نیابت، اهدای خون، پروژه‌های داوطلبی محرومیت‌زدا و توزیع بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند نقش خود را در طرح خدمات جمعیت هلال‌احمر به خوبی ایفا کرد.»
وی برپایی ایستگاه‌های سلامت و ارائه خدمات غربالگری را از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و افزود: «در این مدت ۷۸ مورد ایستگاه سلامت برپا و خدمات رایگانی مانند تست قند خون، فشار خون و نکات مهم کمک‌های اولیه ارائه شد.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان به اجرای ۱۲۳ طرح نیابت در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: «در این مدت، بیش از هزار و ۸۰۰ بسته غذایی بین افراد کم‌برخوردار توزیع و ۳۳ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد. پنج کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی با حضور پزشکان داوطلب هلال‌احمر به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند. حوزه داوطلبان، هفت پروژه داوطلبی محرومیت‌زدا، ۵۴ فعالیت داوطلبی، ۹ دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه با ۲۰۳ بهره‌ور و همچنین هشت دوره آموزشی متفرقه با ۲۶۰ بهره‌ور برگزار شد که مورد استقبال عموم قرار گرفت. »


تعداد بازدید :  169