شماره ۳۱۱۸ | ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
با حضور دکتر کولیوند صورت گرفت
افتتاح داروخانه هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

داروخانه هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، افتتاح شد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان در حاشیه این آیین افتتاح با اشاره به اینکه این پروژه حدود ۶ سال تعطیل بود، بیان کرد: «با پیگیری‌های انجام شده و همکاری استاندار و نمایندگان مجلس، مجوز ساخت داروخانه گرفته شد. پس از گرفتن مجوز، در مصوبات سفر رئیس جمهوری شهید به استان، ۳ میلیارد هزینه به پروژه ساخت داروخانه اختصاص داده شد. بعد از اتمام ساختمان فیزیکی داروخانه که ۵۰ متر به فضای آن اضافه شد، ۲ میلیارد تومان دارو نیز خریداری شد. برای تامین نیروی انسانی داروخانه، آزمون جذب نیرو برگزار شد و افراد پذیرفته شده در آزمون، دوره‌های لازم را گذراندند تا بتوانند به بهترین نحو در خدمت هم‌استانی‌ها باشند. علاوه بر درآمدزایی کع ابم پروژه برای هلال‌احمر دارد، در تامین داروها برای هم‌استانی‌ها نیز بسیار مؤثر است.»

کلنگ‌زنی ۱۴ واحد تجاری مولدسازی هلال‌احمر
همچنین در سفر یک روزه دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، به کهگیلویه‌وبویراحمد، ۱۴ واحد تجاری مولد‌سازی‌ هلال‌احمر کلنگ‌زنی شد.
کاظم فلاح‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد، راه‌اندازی این پروژه‌های تجاری را کمک بزرگی برای تامین هزینه‌های این جمعیت دانست و گفت: «امیدواریم با تامین اعتبار و بهره‌برداری از این پروژ‌ه‌ها شاهد استقلال مالی در این نهاد خدمات‌رسان باشیم.»    
وی اجرای هر پروژه را گامی مؤثر جهت خدمت‌رسانی برشمرد و افزود: «تلاش مجموعه هلال‌احمر ارائه مطلوب‌ترین خدمات است.»
مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد، زیربنای این پروژه تجاری، اداری و امدادی را 6هزار متر ذکر کرد و افزود: «این پروژه در 6طبقه در حال ساخت است.»
کاظم فلاحی‌دوست با بیان اینکه دو طبقه به پارکینگ اختصاص دارد، افزود: «دو طبقه این ساختمان، تجاری و دو طبقه اداری است که سالن اجتماعات و مهمانسرا نیز برای آن پیش‌بینی شده است. این پروژه در سال 98به‌علت کمبود اعتبار تعطیل شد که با پیگیری‌های انجام شده در سال 1402با سفر دبیرکل محترم به استان مبلغ 16میلیارد تومان به آن تخصیص داده شد. بعد از انجام مراحل مناقصه، پروژه جهت تکمیل، با مبلغ 65میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شد که اکنون در حال اجراست.»

 


تعداد بازدید :  161