شماره ۳۰۸۸ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ خرداد
صفحه را ببند
در سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری چه گذشت؟

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور از صبح دیروز آغاز شد و هشت نفر به مجموع ثبت‌نام‌کنندگان اضافه شد.
در دو روز اول، مجموعاً 9نفر ازجمله آقایان محمدرضا صباغیان، عباس مقتدایی، مصطفی کواکبیان، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بی‌غش، محمد خوش‌چهره و عبدالناصر همتی با حضور در ستاد انتخابات ثبت‌نام خود را قطعی کردند.در این دوره برخلاف دوره‌های قبل، افرادی را که حائز شرایط ثبت‌نام نیستند، ثبت‌نام نمی‌کنند.

رسولی‌نژاد: خزانه خالی پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده‌ایم
سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده ادوار مجلس، بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب، اقتصاد خوب است. در عصر حاضر ضرورت‌های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل تازه‌ای به‌خود گرفته است. در روابط جدید دولت باید سیاستگذار و تعیین‌کننده خط‌مشی‌های کلی باشد و براساس قانون، بخش خصوصی را در افزایش تولید یاری کند. وی افزود: ملت قهرمان و عزیز ایران خزانه خالی و انبارهای خالی در پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده است.

پزشکیان: باید سیاست‌های ابلاغی رهبری در کشور اجرا شود
مسعود پزشکیان، نماینده فعلی و ادوار مجلس، بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، در جمع خبرنگاران گفت: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف‌های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می‌گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری می‌زنیم. باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وحید حقانیان: با تصمیم شخصی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شدم
وحید حقانیان، فعال سیاسی، پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم.
وی با تأکید بر اینکه با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم، افزود: گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.

دهمرده: حزب و گروه بنده ملت عزیز ایران هستند
حبیب‌الله دهمرده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: حرف زدن و وعده دادن آسان است و عمل کردن و وفای به عهد دشوار، به همین دلیل خودم و شما را دعوت می‌کنم که سوابق افراد را با حرف ها و رفتارهایشان مقایسه کنید.

زاکانی: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، بعد از نام نویسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم و مردم در فشار اقتصادی بی‌پناه بمانند؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی ها برای قشر خاصی از مردم باشد.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قرار نیست در برابر دشمنان منفعل و تابع باشیم. بلکه قرار است به مدد الهی، یاری شهیدان و در تبعیت از مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و با برنامه جامعه و دقیق با تحول مادی و معنوی جهش بزرگی در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.

میرتاج‌الدینی: برای تداوم راه خدمت به ملت آمده‌ام
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده ادوار مجلس، پس از انجام فرایند ثبت‌نام، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تداوم راه خدمت به ملت و برای ساماندهی معیشت مردمی که پای وطن ایستاده‌اند، آمده‌ام.
وی ادامه داد: کلید تحول کشور را در دستان پینه‌بسته کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان می‌بینم.

مالکی: دولت قانون و خدمت باید سکان‌دار شود
فداحسین مالکی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،  پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک دولت قانون و خدمت باید سکان‌دار شود. مالکی گفت: اولین توجه بنده در زمان نمایندگی مجلس، توجه به مناطق مرزی و محروم بوده است و در این باره دو قانون تصویب کردیم.

الهیان: در دولت من آزادی‌های سیاسی و اجتماعی جدی گرفته می‌شود
زهره الهیان، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه در دولت من آزادی‌های سیاسی و اجتماعی جدی گرفته می‌شود، گفت: به واسطه ظرفیت‌های انسانی هرجا دولت جوانان را به کار گرفته موفق بوده است.
الهیان، در جمع خبرنگاران، گفت: ایران اسلامی فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است و در این نقطه از تاریخ  به ایران که اقتدار لازم را دارد افتخار می کنم. ما این اقتدار را بعد از عملیات وعده صادق و با وجود رهبر معظم انقلاب و خون شهدا داریم.
وی اظهار کرد: امروز با نگاه جدیدی به آسیب شناسی مدیریتی  و ارائه راه حل های جدید وارد عرصه انتخابات شدم. معتقدم با کمک جوانان می توانیم گشایشی در امور کشور ایجاد کنیم.


تعداد بازدید :  73