شماره ۳۰۳۸ | ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
در واکنش به اظهارات یک نماینده:
آقای نماینده محترم کت درنیاورید، استدلال کنید!

روابط عمومی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری اعلام کرد: دولت سیزدهم برای خرید برنج مازاد از طریق زنجیره‌ها و شرکت بازرگانی دولتی وارد خرید توافقی شده و خط اعتباری نیز برای آن در نظر گرفته است. اجرای این طرح به نحو چشمگیری در رونق بازار برنج داخلی تاثیرگذار است.
روابط عمومی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا اعلام کرد: « انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که آزمونی برای وفاداری مردم با آرمان های والای انقلاب اسلامی بود با وجود تلاش‌های معاندین و دسیسه‌های ضدانقلاب نمایشی از دلبستگی و حضور حماسی مردم بود. البته همچنان که در ذات هر انتخاباتی است افرادی نظر و رای مردم را جلب و جذب کرده و عده‌ای از خدمتگزاری در این سنگر معاف می‌شوند، طبیعی است که در این فرایند بازنده‌ای وجود ندارد و اگر کسی اعتماد مردم را کسب نکرده است نباید دنبال فرافکنی و ایجاد شائبه باشد.
اخیراً جناب آقای کاظم دلخوش اباتری نماینده محترم مردم صومعه سرا که علیرغم تغییر حوزه انتخابیه  در آزمون خدمت با اقبال مردم مواجه نشد با طرح ادعاهایی ناصواب راجع به برخی تخلفات احتمالی انتخاباتی اظهار داشته‌اند که ما برای وزیر کشور کت درآوردیم وزیر شود! و لابد براساس این ادعای قابل بحث توقع داشته‌اند که وزیر کشور هم با اقدامات فراقانونی و بدون توجه به رای مردم برای رای آوری جناب ایشان تقلای ناموجه می کرد! جل الخالق!

 


تعداد بازدید :  77