شماره ۳۰۱۴ | ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن
صفحه را ببند
سیمرغ؛ تقدیم به زنان و قهرمانان

 برندگان سیمرغ طبق سنت هر ساله در مراسم اختتامیه شب گذشته نیز جوایز خود را تقدیم فرد یا افرادی ویژه کردند.
در بخش سودای سیمرغ ؛ سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی به حمید رسولیان برای فیلم «دست ناپیدا» اهدا شد. رسولیان جایزه خود را به حسن تهرانی مقدم پدر موشکی کشور تقدیم کرد.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد با تقدیر از سعید پورصمیمی به ارسطو خوش‌رزم برای فیلم «صبح اعدام» اهدا شد. خوش‌رزم پس از دریافت جایزه خود گفت: «در جشنواره ای که سعید پورصمیمی، جواد عزتی و.. نامزد بودند این جایزه برایم بسیار ارزش دارد ولی چون جواد عزتی گفت دوست‌داشت سیمرغ بگیرد و به پدرش اهدا کند، جواد جان من به جای تو این جایزه را به روح پدرت
تقدیم می کنم».
 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن هم به مارال بنی آدم برای فیلم «پروین» رسید. مارال بنی‌آدم پس از دریافت جایزه خود گفت: «به عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده سینما می‌گویم که همیشه دختر امروز مادر فرداست. این سیمرغ تقدیم به تمام زنان تاثیرگذار و مادران این سرزمین».
سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی هم به بهروز افخمی برای فیلم «صبح اعدام» رسید- که او هم جایزه خود را به محمدرضا ورزی کارگردان فیلم «پروین» تقدیم کرد.
سیمرغ بلورین بهترین فیلم هم به عباس نادران تهیه‌کننده فیلم «مجنون» رسید- که نادران پس از دریافت جایزه خود از عوامل فیلمش قدردانی کرد و سیمرغ بلورینش را به چهار قهرمان شهید احمد کاظمی، شهید شیرودی، شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین اهدا کرد.


تعداد بازدید :  235