شماره ۳۰۱۴ | ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن
صفحه را ببند
ویزیت رایگان 80 نفر از اهالی مناطق کم‌برخوردار شهرستان بناب

جمعیت هلال‌احمر شهرستان بناب در دومین کاروان سلامت برپا شده در ایام دهه فجر، به ۸۰ نفر از اهالی منطقه کم‌برخوردار طرح ۲۰۲۰ محله آغداش، خدمات ویزیت و توزیع داروی رایگان ارائه کرد.
هادی اکبرزاده، رئیس جمعیت هلال‌احمر بناب، گفت: «این کاروان شامل تیم‌های پزشکی متشکل از پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان، روان‌شناس و پیراپزشک بود و هدف از اعزام کاروان‌های سلامت، ارائه خدمات درمانی حمایتی و فرهنگی به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار است. در این کاروان، ۸۰ نفر توسط پزشکان متخصص و عمومی ویزیت رایگان شدند و داروهای مورد نیاز خود را به‌صورت رایگان دریافت کردند.»اکبرزاده از راه‌اندازی داروخانه سیار در این کاروان خبر داد و گفت: «داروخانه سیار به‌منظور توزیع داروی رایگان به بیماران نیازمند در منطقه کم‌برخوردار ۲۰۲۰ محله آغداش راه‌اندازی شد. همچنین در این کاروان، تیم سفیران حمایت روانی سازمان جوانان هلال‌احمر نیز با حضور در جمع کودکان، برنامه‌های متنوعی را اجرا و بسته‌های لوازم‌التحریر به آنها اهدا کردند.»
رئیس جمعیت هلال‌احمر بناب همچنین از برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان‌های سلامت به دیگر مناطق کم‌برخوردار شهرستان تا پایان سال 1402 خبر داد.


تعداد بازدید :  242