شماره ۲۷۲۰ | ۱۴۰۱ شنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
بهروز عطایی در کانون حواشی
سیلی سرمربی تیم‌ملی ایران، جهانی شد!

[شهروند] در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های لبنیات هراز آمل و مس رفسنجان در مسابقه‌ای مهیج مقابل یکدیگر قرار گرفتند. جدا از نتیجه بازی اما موضوعی که بسیار سروصدا کرد، سیلی‌ای بود که بهروز عطایی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران، همچنین سرمربی لبنیات هراز به بازیکن خود زد!
زمانی که بازیکن هراز به داور بازی اعتراض شدیدی کرد، بهروز عطایی به جای حمایت از این بازیکن با او برخورد کرد! با وجود اینکه این مربی اطمینان داشت که داور مسابقه به اشتباه سوت زده، اما مقابل توهین‌های بازیکن هراز به داور کوتاه نیامد و دستش را برای زدن سیلی‌ به سمت صورت او برد، البته دستش با شدت با صورت بازیکن برخورد نکرد.
این مسأله بعد از بازتاب گسترده در رسانه‌های داخلی، حالا به برخی رسانه‌های معتبر والیبال جهان کشیده شده است. رسانه اروپایی و معتبر world of volley درباره این رفتار عطایی به عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران نوشت: «در دیدار مس رفسنجان و هراز آمل در لیگ مردان ایران، سرمربی این تیم به خود اجازه داد رفتاری کند که برای متخصصی که در چنین سطحی از والیبال کار می‌کند، غیرقابل بخشش است. در این مسابقه شاهد حمله فیزیکی دیگری از سوی سرمربی به بازیکن خود بودیم. بدتر از آن، این سرمربی تیم‌ملی مردان ایران بوده که در مرکز ماجرا قرار داشت. بهروز عطایی به مهاجم تیمش یعنی عرفان جلالی‌نژاد، بازیکن ۲۱ساله پیشین تیم‌ملی زیر ۲۱ و ۱۸ سال ایران سیلی زد. حتی قبل از اینکه عطایی بخواهد با جلالی‌نژاد برخورد فیزیکی کند، یکی از بازیکنان دیگرش با ضربه محکمی به سینه بازیکن مورد نظر او را هل داد.»
برخی رسانه‌های معتبر والیبال جهان هم به مسأله سیلی سرمربی تیم‌ملی ایران پرداختند و آن را بررسی کردند.


تعداد بازدید :  113