شماره ۲۵۸۳ | ۱۴۰۱ چهارشنبه ۵ مرداد
صفحه را ببند
۶ شرور خطرناک و سابقه‌دار به هلاکت رسیدند
در این عملیات یک مامور پلیس هم شهید شد

درگیری دوشنبه ‌شب‌ ماموران پلیس با اشرار و سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۶ شرور مسلح شد. طی این درگیری ۶۹۷ کیلو موادمخدر کشف شد و سرهنگ دوم علی برزگرپور نیز به
 شهادت رسید.
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان درباره جزئیات این پرونده گفت: «شامگاه دوشنبه سوم مردادماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد از توابع کرمان، هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به دو خودروی سواری و وانت مشکوک شدند. آنها دستور ایست دادند که رانندگان با افزایش سرعت از محل متواری شدند. بلافاصله ماموران اقدام به تعقیب‌وگریز کردند. طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودرو وانت، ۶۹۷ کیلو موادمخدر شامل ۵۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸ کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.» به گفته سردار انتظامی، در ادامه و به‌دنبال اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودرو پژو پارس که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس می‌کردند، در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و به سمت  محور کرمان–بم  متواری شدند.
این مقام ارشد پلیس استان افزود: «با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان همه توان خود را برای دستگیری این اشرار به کار گرفتند. درنهایت در محور کرمان–بم (حوالی سه‌راهی راین) با تعقیب، مراقبت و آتش پرحجم ماموران ۶ شرور به هلاکت رسیدند.» سردار ناظری با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه موادمخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور گفت: «طی این عملیات علاوه بر موادمخدر کشف‌شده، سه قبضه سلاح کلاش، ۱۷ قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف شد. پنج نفر از همرزمان مجاهد پلیس مجروح شدند و سرهنگ دوم علی برزگرپور نیز به شهادت رسید.»

 


تعداد بازدید :  160