شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
ویژه

استقبال ازشرکت کنندگان
در مراسم سالروز عملیات بازی دراز
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت بهره برداري نفت و گاز غرب در سالروز عمليات غرورآفرين بازي دراز اين شركت بنا به سنت چندين ساله خود با توجه و تاكيد مهندس ناصري پور مدير عامل و تلاش و پيگيري روابط عمومي و پايگاه بسيج رهروان ولايت با ايجاد ايستگاه صلواتي به پذيرايي از 30 هزار شركت كننده در اين مراسم پرداخت.

ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها
در استان کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: امسال ۶۲ باب مدرسه حاشیه راه‌های استان کرمانشاه ایمن‌سازی نرم‌افزاری و فیزیکی می‌شود. بهمن خسروانی ، اظهار داشت: امسال 62 مدرسه تحت پوشش ایمن‌سازی نرم‌افزاری و فیزیکی قرار می‌گیرد و سال گذشته نیز 48 مدرسه از مدارس حاشیه راه‌ها تحت تعلیم و آموزش‌های لازم و ایمن‌سازی فیزیکی و نرم‌افزاری قرار گرفت.

اجرای طرح تخصیص سوخت
به ناوگان باری فاقد عملکرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح تخصیص سوخت به ناوگان باری فاقد عملکرد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشورخبرداد. بهمن خسروانی با اشاره به شروع طرح ساماندهی ناوگان باری گازوییلی درون شهری کشور از اواخر سال گذشته، اظهارداشت: در فاز اول این طرح که در زمان مذکور اجرا شد، مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری برای دریافت سهمیه گازوییل خود باید در سایت وزارت کشور ثبت نام می کردند.

برگزاری نخستین جلسه شورای حفاظت شهرستان کلاله در سال 96
محمدعلی شربتدار:گلستان| اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کلاله و دشت پایلوت حوزه گرگانرود با حضور اعضای شورای حفاظت در محل بخشداری شهر فراغی شهرستان کلاله برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حاج امان حمید زاده بخشدار شهرستان فراغی در این جلسه گفت: آمار و اطلاعات موجود در سال جاری حکایت از شرایط نامناسب جوی و کاهش جریان رودخانه ها دارد.

پیام تسلیت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان به‌مناسبت درگذشت تعدادی از معدنکاران
محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، در پی حادثه تلخ معدن زغال‌سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در پیامی جان باختن تعدادی از کارگران این معدن را تسلیت گفت .


تعداد بازدید :  243