شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
میرسلیم به نفع کسی کنار نمی‌رود

می‌گویند آمده است تا بماند. عملکردش در مناظره روز جمعه نیز تا حدودی نشان داد که تاکتیکش را تغییر داده است. میرسلیم در مناظره روز جمعه به مراتب تهاجمی‌تر از مناظره قبلی ظاهر شد.  اتهاماتی را علیه دولت مطرح کرد که البته همه آنها از سوی وزرای دولت پاسخ داده شده و تکذیب شدند! برخی نیز این مسأله را مطرح کردند که میرسلیم در مناظره قبلی به کاندیدای رقیب دولت، پاس داد تا آنها آبشار بزنند. حالا روز گذشته ابراهیم معتمدی، رئیس ستادش اعلام کرده که میرسلیم به نفع کسی کنار نمی‌رود. رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان همچنین از احتمال سفر این نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به استان هرمزگان خبر داد. ظاهرا این نخستین سفر استانی میرسلیم است.  
معتمدی  با بیان این‌که فعالیت تبلیغاتی‌مان در استان هرمزگان درحال انجام است، تصریح کرد: درحال حاضر سخنران ویژه تبلیغاتی برای سفر به استان هرمزگان در نظر گرفته نشده است.
 معتمدی درخصوص سفر این نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به استان هرمزگان، خاطرنشان کرد:   درحال حاضر برنامه خاصی در نظر گرفته نشده است اما احتمال سفر میرسلیم به استان هرمزگان وجود دارد. وی عملکرد مصطفی میرسلیم را در مناظره روز 15 اردیبهشت مثبت ارزیابی کرد و افزود: در مناظره دوم میرسلیم به‌خوبی به بیان مشکلات و ارایه راهکارها پرداخت و به نظرم توانست نشان دهد هدفش خدمت با برنامه است. رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان در پایان درخصوص احتمال کناره‌گیری این نامزد انتخاباتی گفت: ‌وی درحال حاضر به نفع کسی کنار نمی‌رود و تا پایان انتخابات باقی خواهد ماند.


تعداد بازدید :  138