شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
اسحاق جهانگیری:
تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید

اسحاق جهانگیری که در مناظره جمعه‌شب، به وضوح نسبت به مناظره قبلی ضعیف ظاهر شده بود و همین امر موجب شده بود که شبکه‌های اجتماعی نیز به تحلیل چرایی این امر بپردازند، روز گذشته در صفحه توییتر خود به تحلیل‌های منفی واکنش نشان داد و ضمن تأیید تلویحی انتقادات، مخاطبان را به صبر توصیه کرد. اسحاق جهانگیری با انتشار دو پست پیاپی در صفحه توییتر خود نوشت: هنوز تا انتخابات فرصت باقی است. مناظره سوم جریان موفق را مشخص خواهد کرد.
در جریان مناظره انتخاباتی نوبت دوم اسحاق جهانگیری به وضوح نسبت به دور نخست مناظره کم‌تحرک‌تر ظاهر شده بود و در فرصت‌های پاسخگویی با کمال تعجب به خوانش از روی متنی از پیش نوشته شده، اقدام می‌کرد. همین مسأله موجب شده بود تا برخی از حامیان جهانگیری که مناظره نخست او را دیده و از عملکردش خشنود بودند، در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این کم‌تحرکی آشکار، ابراز تعجب کنند، اما جهانگیری در صفحه توییتر خود نوشت: «هنوز در نیمه راه هستیم. خواهید دید که کدام فکر و جریان، برنامه و حرف برای گفتن دارد. ‌حوصله کنید تا انتخابات فرصت باقی است.»
معاون اول حسن روحانی از ابتدا اعلام کرده بود هدفش از ثبت‌نام در انتخابات، ایفای نقش مکمل حسن روحانی است و قصد دارد در انتخابات
برای مردم روشن کند که دولت یازدهم در چه شرایطی مسئولیت را تحویل گرفته و حالا در چه شرایطی به پایان دوره چهارساله نخست خود رسیده است. همین مسأله موجب شده بود که حامیان کمپین انتخاباتی روحانی کارکردی متفاوت را برای اسحاق جهانگیری در نظر بگیرند. کارکردی که به نظر می‌رسد در دور نخست مناظره مشاهده کردند. حالا جهانگیری به آنها وعده داده است که در مناظره سوم نیز باید در انتظار جهانگیری متفاوت باشند. او صراحتا در صفحه توییتر خود نوشت:  «حوصله کنید. تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید. تا انتخابات فرصت باقی است.»

 


تعداد بازدید :  361