شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
تا انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور: فقط سه و نیم‌درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شورای شهر ردصلاحیت شدند
ایلنا|  رئیس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: آماری که از نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های نظارت داریم حاکی از آن است که حدود چهار‌هزار و ۵۰۰ نفر به تعداد ۱۰‌هزار نفر یعنی حدود سه و نیم درصد رد صلاحیت شده‌اند. علی‌اصغر احمدی روز گذشته در حاشیه نشست خبری وزیر کشور گفت: با هماهنگی وزارت امور خارجه، ستاد انتخابات خارج از کشور و با هماهنگی شورای نگهبان هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور تشکیل شد.

هادی غفاری: چرا درخصوص عملکرد رئیسی در دستگاه قضائی شفاف سازی نمی‌شود؟
ایلنا|‌رئیس موسسه الهادی گفت: آقای رئیسی در نظام قضائی بوده، ۱۰‌سال در قوه قضائیه و سازمان بازرسی بوده که فسادهای گسترده در آن زمان در کشور صورت گرفت باید پرسید چرا آن زمان صدای کسی در نیامد؟ چرا کسی نگفت این همه فساد برای چیست؟ چرا این مسائل برای مردم شفاف‌سازی نشد. حجت‌الاسلام‌ هادی غفاری اظهارکرد: آقای رئیسی در مناظره کتابچه‌ای را نشان دادند ولی حتی یک صفحه هم باز نکرد بخواند تا ببینیم چه برنامه‌ای دارد، البته متهم نمی‌کنم ان‌شاالله که ورق‌های آن سفید نباشد. او گفت: اصلا مگر می‌شود در ۱۵ روز یک برنامه ۲۰۰ صفحه‌ای نوشت؟

مهرعلیزاده: قرار بود عارف یا نوبخت کاندیدای پوششی روحانی باشند
برنا| محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح طلب گفته است: قرار بر این بود که یک نفر به‌عنوان حمایت‌کننده آقای روحانی در انتخابات حضور داشته باشد. این رایزنی‌ها تا دقایق آخر ادامه داشت و نهایتا این کار انجام شد و اسحاق جهانگیری ثبت‌نام کرد. مهم بود فردی انتخاب شود که اشراف کامل به اوضاع کشور داشته باشد و بتواند به مباحثی که رقیب مطرح می‌کند پاسخی مناسب بدهد چرا که پیش‌بینی می‌شد رقیب با هدف زیر سوال بردن عملکرد و دستاوردهای دولت پیش بیاید که دیدیم در مناظره هم‌چنین رویکردی داشت. مهرعلیزاده گفته است: آقای نوبخت یکی از آنها بود، قبل‌تر آقای دکتر عارف هم مطرح شده بود که ایشان رد کرده بودند.

دانش‌جعفری: مسابقه یارانه‌ای نامزدها به ضرر اقتصاد است
خبرآنلاین| داوود دانش جعفری، عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و اقتصاددان درباره موضوع مورد بحث عدم بهبود معیشت مردم توسط منتقدان دولت گفته است: این مسابقه‌ای که الان من می‌بینم نامزدها گذاشته‌اند که من اگر بیایم یارانه را ۳ الی ۵ برابر می‌کنم درواقع ضد اقتصاد است و ضد اقتصاد مقاومتی است.

یک عضو جمنا: شاید قالیباف معاون اول رئیسی بشود
انتخاب| سید محمد حسینی یکی از اعضای جبهه متحد نیروهای انقلاب اسلامی گفته است: برخی‌ می‌پرسند آیا بهتر نیست قالیباف معاون اول رئیسی شود؟ احتمال این موضوع زیاد است و قالیباف یک مدیر توانمند است.

 


تعداد بازدید :  303