شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود‌

خداحافظی عجیب رکابزنان ایران از تور آذربایجان|  تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در حالی در جریان است و چند مرحله از آن هم سپری شده است که رکابزنان تیم شهرداری تبریز هم در آن حضور داشتند و پس از مسابقه در مرحله اول دیگر در مراحل بعدی در خط پایان حاضر نشدند. ماجرا از این قرار بوده که رژیم صهیونیستی هم نمایندگانی در این مسابقه داشته که از قضا در همان مرحله اول عنوان‌های قهرمانی را هم از آن خود می‌کنند. فدراسیون به دلیل وجود رکابزنان اسراییلی با این اعزام مخالف بوده، اما سرانجام تیم شهرداری در این رقابت‌ها حاضر شده و پس از فشارهایی که وجود داشته، رکابزنان این تیم دیگر در مراحل دوم و سوم در خط استارت حضور نیافته و از مسابقه کناره‌گیری می‌کنند.
مخالفت ازبکستان با پیشنهاد استقلالی‌ها| در حالی که علیرضا منصوریان طی هفته‌های اخیر بارها اعلام کرده که در صورت صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیگر حاضر نیست تیمش را در عمان به مصاف نمایندگان عربستان بفرستد و تصمیم دارد از باشگاه بخواهد ازبکستان را به عنوان کشور ثالث از سوی ایران اعلام کند اما در نهایت فدراسیون فوتبال ازبکستان با این درخواست مخالف کرد.  به این ترتیب تیم استقلال در صورت صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها می‌تواند در عمان از نماینده کشور عربستان به عنوان کشور ثالث میزبانی کند.
برگزاری انتخابی تیم‌های ملی کشتی در برج میلاد|  فدراسیون کشتی در اقدامی نمادین و ملی به دنبال برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در برج میلاد تهران است. این تصمیم برای احترام به علاقه عموم مردم به کشتی و گسترش هر چه بیشتر کشتی در میان اقشار مختلف مردم به‌عنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور و همچنین بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های تبلیغاتی حامیان مالی کشتی گرفته شده است.


تعداد بازدید :  258