شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
نفت نصف و نیمه و تراکتور بی‌پول
فینال حذفی برگزار می‌شود؟

شهروند|  درحالی‌که زمان کوتاهی تا برگزاری فینال جام حذفی باقی مانده اما تیم‌های فینالیست شرایط مساعدی ندارند. امیر قلعه‌نوعی و علی دایی تیم‌های‌شان را به حساس‌ترین دیدار فصل می‌فرستند تا یک قهرمانی باارزش را به دست بیاورند اما حال و هوای هر دو تیم ابری است.
تراکتور بی پول و بحران زده
روزهای بد تراکتور از وقتی شروع شد که این تیم به دلیل بدهی‌های قبلی از 2 پنجره نقل و انتقالات محروم شود. یأس و ناامیدی از همان روزها به جان امیر قلعه‌نوعی و تیمش افتاد اما با وجود تمام مشکلات او توانست تیمش را تا آخرین روز مدعی نایب قهرمانی نگه دارد. البته تمام مشکلات تراکتور به کمبود بازیکن و نداشتن نیرو مربوط نمی‌شود. سرچشمه مشکلات تراکتور از اتاق مدیریت این تیم است چون مسئولان این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند به اوضاع آشفته آن سر و سامان بدهند. درحالی‌که فقط 5 روز تا برگزاری فینال جام حذفی باقی مانده 2 روز است که بازیکنان تراکتور به نشانه اعتراض در تمرینات شرکت نکرده‌اند و مشخص نیست چه زمانی قرار است اولین تمرین تراکتور برای فینال حذفی برگزار شود. البته شنیده می‌شود مدیران باشگاه در صدد هستند تا بخشی از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنند اما بعید است تراکتوری‌ها با روحیه مناسبی در فینال حاضر شوند. از سوی دیگر باید دید تراکتوری‌ها که تهدید به عدم حضور در فینال هم کرده بودند، آیا راضی به حضور می‌شوندیا خیر.
نفت نصف  و نیمه
رقیب تراکتور تیمی است که در سال‌های اخیر به مشکلات مالی و بی پولی عادت کرده است. انگار بی‌پولی یکی از بندهای قرارداد بازیکنان نفت شده چون آنها با این‌که امسال هم دریافتی‌های پایینی داشتند اما اعتراضی به مشکلات مالی نکردند. با این وجود شرایط نفتی‌ها هم چندان مساعد نیست و آنها بدون سرمربی و چند بازیکن مطرح خود به مصاف تراکتور می‌روند که قطعاً این موضوع روی کار نفت تأثیر زیادی می‌گذارد خصوصاً این‌که علی دایی کنار زمین نباشد و با حرکات مخصوص به خود تیمش را هدایت نکند. دایی در بازی قبلی نفت مقابل سپاهان در نیمه نهایی حذفی از کنار زمین اخراج شد و حالا فقط می‌تواند از روی سکوهای ورزشگاه خرمشهر بازیکنانش را زیر نظر بگیرد. نفت به غیراز دایی، 3 بازیکن خود به نام‌های احمد آل نعمه، عباس بوعذار و توحید غلامی را نیز به علت محرومیت در فینال به همراه ندارد که این موضوع بیش از پیش نفتی‌ها را در بازی مرگ و زندگی دچار چالش می‌کند.

 


تعداد بازدید :  268