شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت ادامه می‌یابد

شهروند| شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرد به‌تازگی با چهار نویسنده مختلف برای تولید دنباله‌های احتمالی و مستقل بازی تاج و تخت قرارداد بسته است. این شبکه کابلی همچنین تأکید کرده است هنوز هیچ برنامه زمانی مشخصی برای تکمیل پروژه‌های یادشده وجود ندارد.
چهار نویسنده شامل مکس بورنستاین، جین گلدمن، برایان هلگلند و کارلی وری تیم نگارش دنباله‌های بعدی پربیننده‌ترین سریال تاریخ اچ‌بی‌او را تشکیل می‌دهند. گلدمن و وری هرکدام به‌طور جداگانه با مشورت جرج آر آر مارتین، رمان‌نویس و خالق قصه بازی تاج و تخت بر روی فیلمنامه‌های بعدی کار خواهند کرد.
به گزارش ورایتی، سخنگوی اچ‌بی‌او در توضیح خبر اخیر این شبکه اضافه کرده است: ما به هر اندازه نویسندگان‌مان زمان لازم داشته باشند، صبر می‌کنیم و همزمان با فراهم‌آوردن مقدمات تولید، به محض این‌که فیلمنامه‌ها آماده شد برآوردهایمان را درباره چند و چون کار انجام می‌دهیم. تولیدکنندگان اصلی بازی تاج و تخت ازجمله دن ویس و دیوید بنیوف همچنان در مقام تهیه‌کننده اجرایی بازی تاج و تخت در چهار پروژه بعدی این سریال پرطرفدار حضور خواهند داشت.
فصل هفتم بازی تاج و تخت از 16 جولاي روی آنتن می‌رود. این فصل با نمایش هفت اپیزود روی آنتن می‌رود. ویس و بنیوف پیشاپیش نگارش متن فصل هشتم و پایانی سریال را آغاز کرده‌اند که در قالب 6 تا 8 اپیزود مقابل دوربین می‌رود.


تعداد بازدید :  307