شماره ۱۱۱۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
راهبردهای جدید برای تحقق اهداف هلال
توزیع داروهای مورد نیاز تسریع می‌یابد

شهروند| درچهارمین نشست مدیران مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر، بهبود در ارایه خدمات دارویی و تسریع درتوزیع داروهای مورد نیاز هموطنان در‌سال جدید از مهمترین راهبردهای شرکت پخش سها هلال اعلام شد. دراین نشست که درمحل مجتمع درمانی هلال‌احمر درتهرانپارس برگزار شد؛ دکتر سیدحمید جمال‌الدینی، معاون رئیس جمعیت هلال‌احمر و رئیس هیأت‌مدیره شرکت پخش سها درسخنانی با تأکید بر رسالت خطیر همکاران شرکت پخش سها در جهت تحقق اهداف عالی جمعیت هلال‌احمر ازجمله تلاش برای کاهش آلام دردمندان اظهار داشت: تسریع در ارایه خدمات دارویی به هموطنان و نقش‌آفرینی در ارتقای شاخص‌های سلامت از اولویت‌های این شرکت است و هدف ازفعالیت‌های اقتصادی این مجموعه برخلاف سایر شرکت‌های توزیع دارو؛ صرفا کسب درآمد و سودآوری نیست. دراین نشست که همزمان با هفته هلال‌احمر برگزار شد، رئیس هیأت‌مدیره شرکت پخش سها هلال؛ فعالیت در مجموعه‌های مختلف هلال‌احمر ازجمله شرکت پخش سها هلال را ارزشمند و مقدس توصیف نموده و تصریح کرد: عواید حاصل ازفعالیت‌های مختلف درمجموعه جمعیت هلال‌احمر و شرکت پخش سها درجهت محرومیت‌زدایی و رفاه آحاد مردم که از اهداف عالیه جمعیت هلال‌احمر است، هزینه می‌شود. دکتر جمال‌الدینی
 از  مدیران مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر خواست برای تحقق اهداف شرکت پخش سها در سال‌جاری تلاش کنند و تأکید کرد:   خانواده خدوم و پرتلاش هلال‌احمر درجهت تحقق برنامه چگونگی ارتقای خدمات به هموطنان ازسوی بخش‌های مختلف این نهاد معتبر بین‌المللی کوشش کنند. دراین نشست یک‌روزه که آقای دکتر احراری مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت پخش سها هلال نیز حضور داشتند، دکتر امیررضا فرخنده کیش مشاور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، اعتماد مسئولان و مردم به جمعیت هلال‌احمر و شرکت‌هایی نظیر پخش سها هلال را مهمترین سرمایه و مزیت عنوان کرد و گفت: شرکت پخش سها هلال با توجه به ظرفیت‌ها وگستره فعالیت خود درسراسر کشور باید به جایگاه واقعی خود دست یافته و جزو 10 شرکت برتر توزیع دارویی کشور باشد. دکتر فرخنده کیش تقویت سبد دارویی هلال‌احمر در  بیمارستان‌ها و داروخانه‌های سراسر کشور را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و گفت: حضور قدرتمند شرکت پخش سها هلال در ازای توزیع دارو ازجمله سیاست‌های مهم این شرکت خواهد بود و سازمان تدارکات پزشکی از این اقدامات حمایت خواهد کرد. مشاورمدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر برنامه‌ریزی مدیران مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر به منظور افزایش میزان فروش و تلاش برای وصول مطالبات شرکت پخش سها از طریق تعامل با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را از اولویت‌های مدیران مراکز برشمرد.
تکمیل سبد دارویی و افزایش میزان فروش
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال، مهمترین راهبردهای این شرکت در‌ سال‌جاری را تقویت سبد دارویی برای داروخانه‌ها، افزایش میزان فروش و تقویت ناوگان حمل‌ونقل دارو اعلام کرد. دکتر مانی احراری که درجمع مدیران مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر در مجتمع درمانی هلال ایران سخن می‌گفت، با تبریک هفته هلال‌احمر و قدردانی ازخانواده خدوم شرکت پخش سها هلال؛ مهمترین اولویت این مجموعه را تلاش برای تسکین آلام دردمندان و تسهیل در دسترسی آحاد هموطنان به داروهای مورد نیاز اعلام کرد. مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با تشکر از زحمات و تلاش مدیران مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر برای تقویت جایگاه این شرکت و تأمین رضایت مردم؛ رسالت خطیر مجموعه پخش سها هلال در‌سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» را یادآورشد و گفت: برای ارتقای جایگاه مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر، حمایت‌های لازم را ازمدیران مراکز به عمل خواهیم آورد تا شاهد پویایی بیش ازپیش این مجموعه باشیم. دکتر احراری تبدیل وضع مراکز توزیع دارویی هلال‌احمر ازحالت استیجاری به ملکی و پیگیری مجوز داروخانه کیش را از دیگر اولویت‌های شرکت پخش سها هلال در سال‌جاری عنوان کرد و گفت: با همت مدیران و خانواده خدوم شرکت پخش سها هلال، درجهت اعتلای این شرکت گام خواهیم برداشت.

 


تعداد بازدید :  333