شماره ۴۰۶ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۷ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

رئال، شاکی از بارسا
ماجرای شکایت رئال‌مادرید از بارسلونا به مستندی درباره تیم سفیدپوش برمی‌گردد؛ مستندی با عنوان «گذشته سیاه پشت پیراهن سفید» ساخته کارلوس توراس، خبرنگار مشهور کاتالونیایی و پخش شده از شبکه «تی وی 3» که با استناد به اظهارات هواداران رئال، سفیدپوشان را به ارتباط مافیایی با دربار اسپانیا در دوران قدرتنمایی دیکتاتوری به نام ژنرال فرانکو متهم می‌کند. این اتفاق انگار به داغ شدن ال‌کلاسیکو انجامیده چون در عرض تنها 20دقیقه، 18‌هزار بلیت مربوط به بخش تماشاگران متفرقه و غیرآبونه برنابئو به فروش رفت.

اعتصاب لوکوموتیورانان
مسئولان تیم‌های بوندس‌لیگا نگران اعتصاب 2روزه لوکوموتیورانان از شنبه تا دوشنبه هستند. اعتصاب، مناسب‌ترین راه برای تلاش جهت افزایش حقوق لوکوموتیورانان آلمانی ارزیابی شد اما اعتصاب آنها درست با بازی‌های این هفته لیگ آلمان مصادف شده و ممکن است مشکلاتی در زمینه عبورومرور اعضای تیم‌ها و هوادارانشان به‌وجود بیاید و حتی احتمال تعلیق چند بازی هم وجود دارد.

لو، استادیوم می‌شود
تجلیل از یوآخیم لو در زادگاهش تنها منحصر به اعطای نشان شهروندی نشد و شهردار منطقه محل تولد سرمربی قهرمان جهان از نام گذاری یک ورزشگاه به نام لو خبر داد. «شوناو شوارتس‌والد» که در ایالت جنوبی «بادن وورتمبرگ» و در 40کیلومتری فرایبورگ قرار دارد به‌عنوان زادگاه سرمربی آلمان یک ورزشگاه دارد که به‌زودی نام«یوآخیم لو» را به خود می‌گیرد.


تعداد بازدید :  280