شماره ۴۰۶ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۷ مهر
صفحه را ببند
پای والیبال و بسکتبال هم به پرونده کارت‌های معافیت باز شد
داورزنی در گفت‌وگو با «شهروند»: بازیکنان ما سرباز قهرمان هستند

شهروند| مدت‌هاست که مشکل کارت‌های پایان خدمت جعلی بازیکنان فوتبال تمام امور را در این رشته پرحاشیه تحت‌الشعاع خود قرار داده است دیروز درحالی‌که بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از اعلام لیست جدیدی از این بازیکنان خبر داد، پای 2 رشته دیگر را که این روزها حتی از فوتبال هم محبوب‌تر شده‌اند نیز به این ماجرا باز کرد. بهروان دراین‌باره می‌گوید: «لیست جدیدی از سوی نظام وظیفه اعلام شده که برخی از بازیکنان دیگر کارت‌های معافیتشان باطل خواهد شد. البته در لیست جدید نام برخی از والیبالیست‌ها و بسکتبالیست‌ها نیز وجود دارد.»
اینکه در میان والیبالیست‌ها نیز ماجرای کارت‌های پایان خدمت وجود داشته را چندی پیش نیز سردار کمالی اعلام کرده بود اما این بار نیز مثل بار قبل مسئولان فدراسیون والیبال وجود چنین تخلفی در میان بازیکنانشان را تکذیب می‌کنند. در مرتبه گذشته که این ماجرا مطرح شد، داورزنی در ایران نبود و سایر مسئولان این قضیه را تکذیب کردند اما این‌بار شخص رئیس فدراسیون والیبال دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید: «من سال‌های نسبتا طولانی است که در فدراسیون گذرانده‌ام اما تا به این لحظه چنین مشکلی برای هیچ‌کدام از بازیکنان حتی غیرملی‌پوش هم پیش نیامده است. برایم جالب است که چگونه ما از این ماجرا خبر نداریم و مدیران فوتبالی آن‌را اعلام کرده‌اند اما اگر واقعا تخلفی صورت گرفته باشد و به ما ابلاغ شود، ما بیشتر ازهر سازمان دیگری به دنبال برخورد با متخلفان هستیم.»
وی همچنین می‌افزاید: «اکثر بازیکنان تیم‌ملی سرباز قهرمان هستند و خدمتشان را یا سپری کرده‌اند یا حین خدمت هستند. به نظرم بهتر است با این شایعات، والیبال را وارد حاشیه نکنیم.»


تعداد بازدید :  146