شماره ۴۰۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
پیام شهروند

  گاهي اوقات واقعا فكر مي‌كنم مقام معظم رهبري خيلي مظلوم واقع شده‌اند اگر واقعا همه حرف‌هاي ايشان را اجرا مي‌كردند خيلي از مشكلات حل مي‌شد مثلا چقدر ايشان بر عدم اختلاف‌افكني بين شيعه و سني تأكيد كردند ولي بعضي از مدعيان كار خودشان را مي‌كنند.
شهروند:حق با شماست.
  با سلام و خدا قوت. اگر ممكن است شماره تماس خانواده هموطن زابلي را كه از شدت فقر قصد فروش فرزند خود را كرده‌اند ارسال نماييد تا بتوانيم تا جايي كه مقدور است كمك خود را ارسال نماييم. ضمنا بنده در روزنامه هم پيام گذاشتم ولي يادم رفت شماره تماس ذكر كنم. با تشكر شمس‌آبادي
شهروند: از توجه شما سپاسگزاريم. حتما شماره تلفن را براي شما به نشاني ايميلي كه داده‌ايد ارسال خواهيم كرد.
  چرا دولت در مذاكرات اتمي اشداء علي المومنين و رحماء علي الكفار است؟
شهروند: كم‌لطفي نفرماييد.
  سلام. مدتي است از تهران به گلپايگان مهاجرت كردم. اين‌جا روزنامه شما توزيع نمي‌شود. با مسئول اشتراك و بازرگاني شما هم تماس گرفتم. قول‌هايي داد اما نتيجه نداد! هر وقت تهران هستم روزنامه ديروز، امروز، فرداي شما را تهيه مي‌كنم... جمالي
شهروند: شرمنده‌ايم پيگيري مي‌كنيم.
  هر وقت ما توانستيم فرهنگ رانندگي را در اين مملكت درست كنيم و بين خطوط حركت كنيم مي‌توانيم به آينده و درست‌شدن رفتار و توسعه اميدوار باشيم.
شهروند: تصدقت بروم پاك نااميدمان كردي كه!
  هي مي‌گويند خصوصي‌سازي؛ آقا به خدا اگر واقعا همه امور را واگذار كنند و واقعا خصوصي‌سازي كنند تمام مشكلات كشور حل مي‌شود، بيكاري هم درست مي‌شود.
شهروند: باور بفرماييد چون خيلي از مديران بيكار مي‌شوند نبايد خيلي به خصوصي‌سازي واقعي اميد داشت!

 


تعداد بازدید :  374