شماره ۴۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

مسی جدید در بارسلونا
برزیلی 11ساله‌ای به نام «کاسیانو بوزون» که به دلیل استعداد و توانایی‌های فراوان به لیونل مسی جدید فوتبال دنیا معروف شده، مورد توجه بارسلونا قرارگرفته و پیشنهاد حضور در مدرسه فوتبال این تیم موسوم به «لاماسیا» را دریافت کرده است. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا او را «کودک نابغه» خوانده و نوشته: «بارسلونا همواره به دنبال کودکان مستعد است و این‌بار نابغه فوتبال برزیل با پای چپ هنرمندش، زیر ذره‌بین این باشگاه قرار گرفته است.»

آنری در وطنش تمام می‌شود
تیری آنری درحال رسیدن به آرزوی دوران پایانی حرفه‌ای‌اش است. بازیکن فعلی ردبول آمریکا اخیرا بارها اعلام کرده ترجیح می‌دهد به جای آمریکا در زادگاهش، فرانسه بازنشسته شود و حالا پاری سن ژرمن و موناکو به دنبال جذب بازیکن سابق یوونتوس، آرسنال و بارسلونا هستند. ژرار هولیه، سرمربی سابق تیم‌ملی فرانسه که البته در دوران کوتاه مربیگری خروس‌ها از نعمت آنری بی‌بهره بود به‌عنوان مدیر ورزشی تیم نیویورک رد بول ادعا کرد نهایت تلاشش را برای تمدید حضور 4ساله آنری در آمریکا می‌کند.

خداحافظ، داناوان
لاندن داناوان، یکی از چهره‌های ماندگار فوتبال آمریکا با حضور در بازی دوستانه اخیر سفیدها مقابل اکوادور برای همیشه فوتبال ملی را کنار گذاشت. او که بازمانده بهترین آمریکای تاریخ معاصر جام‌جهانی تلقی می‌شود در پایان صد و پنجاه و هفتمین بازی ملی خود در حضور 36‌هزار تماشاگر خودی، تصمیمش را عملی کرد.

تمهید جالب کین برای فرار از تشبیه
روی کین، روزهای پرمشغله‌ای دارد! ستاره سابق خط میانی منچستریونایتد پس از تاختن به جامعه فوتبال در کتاب زندگینامه‌اش، برای جلوگیری از تشبیه بیشتر به شخصیت‌های مخوفی مانند صدام، تصمیم گرفت قبل از بازی جمهوری ایرلند مقابل جبل الطارق ریش‌های خود را به‌طور کامل بتراشد و با قیافه جدی، آن چهره جنگجوی روزهای اخیر را از اذهان بزداید!


تعداد بازدید :  287