شماره ۴۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

آزادی تدارکاتچی پرحاشیه
مسئول تدارکات تیم فوتبال امید کشورمان که در حاشیه هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی به آزار و اذیت یک دختر کره‌ای محکوم شده بود، پس از گذشت 3 هفته بالاخره درخصوصش تصمیم‌گیری شد. وی پس از بررسی وضعیتش توسط مسئولان کره‌جنوبی به پرداخت 4‌هزار دلار جریمه نقدی و اخراج از این کشور محکوم شده است و پس از پرداخت این جریمه می‌تواند به ایران بازگردد.

مشکل کرار حل شد
حضور جاسم کرار از همان ابتدای فصل در ایران برای حضور در استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود و این حاشیه‌ها نیز به گذشته این بازیکن و زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز بازمی‌گشت. ‌هافبک عراقی آبی‌پوشان که برای تعطیلات لیگ از کادرفنی استقلال مرخصی گرفته بود تا به کشورش سفر کند، بعد از گذشت چند روز به دلیل ممنوع‌الخروجی‌اش نتوانست نه به مرخصی برود و نه این‌که آبی‌پوشان را در سفر به ارمنستان همراهی کند. درنهایت مسئولان استقلال موفق شدند مشکل کرار را حل کرده و او امروز می‌تواند تهران را به مقصد کشورش ترک کند تا دوباره همزمان با آغاز لیگ به ایران بازگردد.

رئیس فدراسیون ایتالیا در تهران
سال گذشته بود که علی کفاشیان با سفر به ایتالیا مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال این کشور انجام داد و برای همکاری‌های دوجانبه و توسعه فوتبال کشورمان قرار بر این شد بازدیدی نیز از سوی همتای او از ایران صورت بگیرد. روز گذشته کارلو تاوچیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در نامه ارسالی خود به علی کفاشیان از حضور خود در تاریخ 3 آبان 93 در ایران خبر داد. وی در سفر دو روزه خود و دیگر اعضای این فدراسیون از امکانات آکادمی فوتبال ایران بازدید خواهد کرد. باید دید در جریان این سفر، کفاشیان می‌تواند قولی را از همتای ایتالیایی‌اش برای برگزاری بازی تدارکاتی در سال‌های آینده بگیرد یا خیر.

ایران، میزبانی والیبال قهرمانی جهان
درحالی که تاکنون صحبتی از سوی مسئولان فدراسیون والیبال کشورمان در جهت دریافت میزبانی رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان در‌سال 2018 به میان نیامده بود، رئیس فدراسیون جهانی از مذاکرات شفاهی دراین‌باره پرده برداشت. آری گراسا دراین‌باره می‌گوید: «رقابت‌های قهرمانی جهان تاکنون در ایران برگزار نشده است، اما این کشور قبلا میزبانی لیگ جهانی را به عهده داشته است و ما می‌خواهیم به همه کشورها فرصت میزبانی این رویداد را بدهیم. فدراسیون بین‌المللی والیبال اقداماتی برای رفع مشکل ممنوعیت حضور بانوان نیز در دست انجام دارد.»


تعداد بازدید :  347