شماره ۴۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   تحریم، ‌ملت ایران را نشانه گرفت| علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از برخوردهای سیاسی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول با برخی کشورهای عضو ازجمله جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد و گفت: تحریم‌های ناعادلانه درحقیقت ملت ایران را نشانه گرفته است. وی در این نشست به تشریح اقدامات موفقیت‌آمیز دولت یازدهم در کنترل تورم و ایجاد ثبات در بازار پولی و مالی کشور پرداخت و گفت: این دستاوردها درحالی صورت گرفته است که تحریم‌های ظالمانه و تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

   ترجیح می‌دهیم کشاورزان برنج نکارند| عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی راهکارهای مختلفی ازجمله تغییر فصل کشت، سیستم آبیاری و معرفی ارقام جدید بذر با عمر رشد کوتاه را در دستورکار دارد و ترجیح می‌دهیم غیر از شمال کشور، کشاورزان محصولات آب‌بر مانند برنج را نکارند.

   وضعیت قرمز آب در 3  استان کشور| حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو، وضع ذخایر آب در کشور به‌خصوص برخی مناطق را بحرانی اعلام کرد و گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که وضع ذخایر آب در ایران نگران‌کننده است. وی با اشاره به وضع قرمز آب در سه استان تهران، کرمان و اصفهان خواستار مدیریت صحیح مصرف آب از سوی مصرف‌کنندگان شد.

   مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه تغییر کرد| اولین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پس از ۷‌سال فعالیت، سکان هدایت بانک را به دست مدیرعامل جدید این بانک سپرد. غلامرضا مصطفی‌پور که از‌سال 86 همزمان با تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکنون سمت مدیرعاملی این بانک را برعهده داشت، امروز سکان هدایت این بانک را به دست اسماعیل للکانی سپرد.


تعداد بازدید :  271