شماره ۱۰۴۶ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

گزینه والیبال وارد تهران شد| رادوستین استویچف، مربی بلغارستانی که گزینه اصلی هدایت ملی پوشان والیبال ایران است روز گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد. این مربی قرار است بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال که در تهران برگزار می‌شود را از نزدیک ببیند. او همچنین امکانات والیبال ایران را بررسی می‌کند و مذاکرات خود با فدراسیون والیبال ایران را ادامه می‌دهد تا در صورت توافق دو طرف او سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران شود. کولاکویچ مونته نگرویی نیز که دیگر گزینه نشستن روی نیمکت تیم‌ملی است دهم بهمن به ایران می‌آید.
کاظمی، بازیکنانش را تهدید کرد| فرهاد کاظمی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بعد از توقف تیمش مقابل صبای قم، بازیکنانش را تهدید کرد. او گفت: «اگر کسی حرکات خودش را ادامه دهد حتی او را روی سکو می‌گذارم و بازی‌اش نمی‌دهم. من قبلا کاکاشویلی و حبیب گردانی را به خاطر همین رفتارها جریمه کردم و الان هم به سرپرست تیم گفتم که اسم کامدار را بنویسد تا جریمه شود.»
اردوی ملی‌پوش دوومیدانی در فرانسه| حسن تفتیان، ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان درحالی برای برگزاری اردو و آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا روز جمعه راهی فرانسه خواهد شد که هنوز ویزای وی صادر نشده است، اما گفته می‌شود تا روز چهارشنبه این اتفاق خواهد افتاد. این دونده سرعتی قرار است برای چند ماه در پاریس زیر نظر اوتان گای مربی جیمی ویکات، یکی از دوندگان سرشناس اروپا تمرین کند. همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته او در هفته آینده در دو مسابقه داخل سالن در فرانسه و آلمان شرکت خواهد کرد.
مشکل کم‌تحرکی برای 60‌درصد زنان ایرانی| اولین نشست مشترک دکتر سلطانی‌فر با مدیران کل ورزش  و جوانان سراسر کشور صبح دیروز (یکشنبه) به میزبانی وزارت ورزش  و جوانان برگزار شد. در این نشست فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش  و جوانان دو سوی یک پیوستار را با مدیران استان‌ها در میان گذاشت و گفت: «یک سوی این پیوستار فقر حرکتی است که تمام شما به آن مسلط هستید. ۶۰‌درصد زنان ما مشکل کم تحرکی و ۵۰‌درصد آنان دچار اضافه وزن هستند. از سوی دیگر اختلالات مهم روانی و افسردگی موضوعی است که مدیران استان‌ها می‌توانند با توجه بیشتر به ورزش  بانوان آن را به حداقل ممکن برسانند.»


تعداد بازدید :  276