شماره ۱۰۴۶ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
پاپاراتزی

شکواییه 15 صفحه‌ای علیه بائرمن
دیرک بائرمن که به‌منظور سپری کردن تعطیلات کریسمس به آلمان سفر کرده بود، 3 هفته پیش قراردادی را با تیم وورزبورگ منعقد کرد. این درحالی بود که وی ‌سال گذشته متعهد به همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران برای مدت 4‌سال شده بود. با انجام این اقدام و درواقع فسخ یک طرفه قرارداد توسط بائرمن، فدراسیون بسکتبال اقدام به انجام بررسی‌های حقوقی برای شکایت رسمی و قانونی علیه این مربی کرد. این شکایت در قالب 15 صفحه همراه با ضمایم لازم آماده شده است. محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال امروز طی نشستی با مهدی یوسفی صادقلو، عضو هیأت رئیسه فدراسیون و وکیل حقوقی فدراسیون در پرونده دیرک بائرمن، شکواییه مورد نظر را نهایی کرد. این شکواییه به مرجع حل اختلاف فدراسیون جهانی بسکتبال ارسال خواهد شد.

قلیان، عامل مثبت شدن دوپینگ
غلامرضا نوروزی، دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ روز شنبه از مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ یک فوتسالیست ملی‌پوش خبر داد. ماده ممنوعه‌ای که توسط این بازیکن مصرف شده، در نمونه A  وجود داشته و درحال حاضر وی از فعالیت در لیگ برتر ممنوع شده تا پاسخ آزمایش‌های نمونهB  نیز مشخص شود. این ملی‌پوش فوتسال اما بعد از اعلام مثبت شدن دوپینگش دفاع جالبی از خود کرده است. او در ابتدا مصرف هر گونه ماده ممنوعه‌ای را رد کرده و گفته قبل از بازی قلیان کشیده و این ماده ممکن است در قلیانش ریخته شده باشد. دلیلی که می‌تواند عذر بدتر از گناه باشد و حتی ممکن است مجازات و عواقب سخت‌تری را برای این ملی‌پوش به همراه داشته باشد. با این حال در صورتی که دوپینگ او اثبات شود، محرومیت چهار‌ساله در انتظار ملی‌پوش فوتسال است.

انتقاد از پوگبا به‌خاطر مدل مو
این هفته نشانه‌های پل پوگبا در توییتر و همین‌طور از مدل‌ لباس‌های مخصوص این بازیکن نیز رونمایی شد. رود گولیت که در چلسی سابقه بازی دارد، از رفتارهای این بازیکن راضی نیست. او در این زمینه گفت: «پوگبا باید ممفیس دپای را الگوی خودش قرار بدهد. او باید از بعضی از رفتارهایش دست بکشد. چه معنی دارد بازیکن در حد پوگبا این‌قدر به مدل مویش فکر کند؟ او باید ممفیس را ببیند که به چه سرنوشتی دچار شد. همه گفتند او پدیده فوتبال هلند می‌شود اما دیدید به چه اوضاعی افتاد و یونایتد را ترک کرد. ممفیس خارج از فوتبال کارهایی کرد که باعث شد به حاشیه کشیده شود.» او ادامه داد: «هواداران کم‌کم دارند از پوگبا ناامید می‌شوند و این برای او خوب نیست.»

واکنش برانکو به سیگاری بودن بازیکنانش
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد نسبت به حضور بازیکنان سیگاری در تیمش واکنش جالبی نشان داد. او اظهار داشت: «اطلاعی ندارم که چه کسی چه کار می‌کند اما در مدتی که در پرسپولیس هستم در چارچوب تمرین‌ها و تا جایی که بازیکنان را دیده‌ام، احدی را ندیدم که سیگار بکشد. حالا این‌که کسی در خانه‌اش سیگار بکشد، نمی‌دانم. راحت‌ترین کار این است که کلا مصرف و فروش سیگار را ممنوع کنند، چون همه می‌دانیم که چقدر ضرر دارد.» او ادامه داد: «در اروپا اقدامات گسترده‌ای برای این منظور شروع شده است اما این کار تنها با آموزش و توضیح ضررهای سیگار میسر است. مواد مخدر اما شری است که همه دنیا با آن مبارزه می‌کنند و یک مشکل جهانی است و در همه جا ممنوع است.»


تعداد بازدید :  219