شماره ۱۰۴۶ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
خبرنامه

معاون پشتیبانی و توسعه و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر: انتخاب دبیرکل جدید هلال‌احمر اتفاق مثبتی است
 شهروند| معاون توسعه و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر از آخرین وضع ۷۰۰ نیروی استخدامی این جمعیت خبر داد.
دکتر حسن ابوالقاسم گرجی ضمن تبریک انتصاب مصطفی محمدیون به‌عنوان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: رئیس جمعیت هلال‌احمر مدیری توانمند، باهوش، پاکدست، سختکوش، پیگیر و مخلص را به‌عنوان دبیرکل جمعیت منصوب کرد.
وی افزود: مطمئن هستم دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر به پشتوانه تعهد و ایمان و تدبیر مدبرانه در راستای پیشبرد اهداف کلان جمعیت، تحول عظیمی را ایجاد خواهد کرد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر همچنین درباره آخرین وضع 700 نیروی استخدامی هلال‌احمر گفت: مراحل گزینش این نیروها رو به اتمام است و تلاش می‌شود تا قبل از ‌سال جدید در محل‌های خدمت خود برای حضور در طرح‌های نوروزی هلال‌احمر مشغول شوند.
گرجی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی در هلال‌احمر خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها به‌کار گرفتیم که خوشبختانه در این راستا با تقدیر و تشویق نهادهای نظارتی نیز روبه‌رو شدیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: همواره برای مساعدت به هلال‌احمر آمادگی داریم
شهروند| رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همواره برای مساعدت به این نهاد خیریه و مردمی آمادگی داریم و در دیدار با دکترضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز این آمادگی اعلام شده است. علی گنج‌کریمی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر و ‌هادی فرشید؛ معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، شب گذشته با دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر پورابراهیمی در این دیدار، اظهار داشت: همواره برای مساعدت به این نهاد خیریه و مردمی آمادگی داریم و در دیدار با دکترضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز این آمادگی اعلام شده است. وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر، به واسطه خوشنامی و برند معتبری که دارد؛ می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد درآمدهای پایدار در ذیل آرم و نشان این نهاد مردمی باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: به همین منظور پیشنهاد راه‌اندازی ساخت کارخانه بزرگ سرم‌سازی و داروسازی را مطرح کرده‌ایم که می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق‌بخشی این حوزه و تأمین ملزومات کمک پزشکی در جنوب‌شرق کشور کمک شایانی کند. پورابراهیمی درخصوص کمبودهای شدید و نواقص لجستیک و خودروهای نجات درجمعیت هلال‌احمر استان نیز، اظهار داشت: استان کرمان یکی از استان‌های پرحادثه درکشور است، به همین منظور تقویت ناوگان امدادی استان باید یکی از اولویت‌های قابل پیگیری درجمعیت هلال‌احمر باشد. وی طرح خادم را به‌عنوان یک طرح درخور توجه و ضروری برای آمادگی بیشتر مردم برشمرد و تأکید کرد: در راستای تسهیل و ترویج این طرح ملی و مردمی، آماده هرگونه همراهی و همکاری هستیم.

به‌‌پاس نجات کوهنورد مصدوم لهستانی از سوی هلال‌احمر
سفیر لهستان در ایران از امدادگران هلال‌احمر تقدیر کرد

شهروند| سفیر لهستان در ایران به‌پاس امدادرسانی هلال‌احمر به کوهنورد لهستانی با ارسال پیامی از زحمات امدادگران و مسئولان سازمان امداد و نجات قدردانی کرد.
مارتینا کازویک، سفیر لهستان در ایران به‌پاس امدادرسانی به کوهنورد لهستانی که سه‌شنبه 21 دی‌، حوالی بارگاه سوم دماوند حادثه دیده بود، با ارسال پیامی به رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادگران این جمعیت تقدیر کرد.
در قسمتی از متن این نامه چنین آمده است: «سفارت جمهوری لهستان در تهران بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به آن سازمان محترم، مدیران مربوطه، جناب آقای فتحی، معاون سازمان امداد و نجات و آقایان محمد نصیری و داوود لشگری، اعضای تیم نجات
گروه لهستانی که جهت انتقال کوهنورد مصدوم لهستانی که در روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه حوالی بارگاه سوم دماوند دچار حادثه شده بود، به بیمارستان میلاد در تهران نهایت سعی و تلاش خود را کردند، ابراز می‌دارد.»


تعداد بازدید :  320