شماره ۱۰۴۶ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
ویترین خانواده

افزایش وام مسکن مهر تا 40‌میلیون تومان

ایلنا|  معاون وزیر راه‌وشهرسازی با بیان این‌که به‌ زودی افزایش وام مسکن مهر از 30‌میلیون به 40‌میلیون تومان ابلاغ می‌شود، ‌گفت: متروی مسکن مهر هشتگرد نیمه اول‌ سال آینده به افتتاح می‌رسد. حسن نریمان درحاشیه بازدید از متروی هشتگرد گفت: پیگیری‌های افزایش وام مسکن مهر از 30‌میلیون به 40‌میلیون تومان با بانک مسکن درحال انجام است و به ‌زودی پرداخت این وام به بانک ابلاغ می‌شود. به گفته او، شیوه‌های اجرایی تخصیص این وام با هماهنگی بانک مسکن انجام شده و اولویت افزایش 10میلیونی وام مسکن با شهرهای اطراف تهران مانند شهرگرد، پردیس و پرند است.

توزیع سکه‌های ‌   تقلبی  
ایسنا|  محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر از تقلبی‌بودن برخی سکه‌های طلا دربازار خبر داد که فاقد هولوگرام در بسته‌بندی بوده و توسط جاعلان توزیع شده‌اند.
او با اشاره به این‌که تعدادی از واحدها دارای مجوز هستند که بسته‌بندی سکه‌ها را انجام دهند، خاطرنشان کرد: بسته‌بندی حتما باید با نصب هولوگرام اتحادیه همراه باشد و سکه‌هایی که فاقد هولوگرام در بسته‌بندی هستند، مورد تأیید نخواهند بود.
این فعال بازار همچنین با اشاره به این‌که تعدادی سکه جعلی بدون هولوگرام دربازار توزیع شده است، اظهار کرد: سکه‌های دارای اعتبار دونوع هستند که یا دارای بسته‌بندی یا بدون بسته‌بندی هستند، بنابراین اگر با بسته‌بندی همراه باشند، حتما باید هولوگرام داشته باشند و اگر سکه‌ای بسته‌بندی نداشت، الزاما سکه اصلی و مورد تأیید نیست و باید حتما به واحدهای دارای مجوز برای خریدوفروش مراجعه کرد.

نارنگی ۷‌هزار تومانی   در بازار

تسنیم| حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به ورود نارنگی قاچاق پاکستان به بازار کشور گفت: هرکسی که آن‌سوی مرز و داخل گمرک یک آشنا داشته باشد، می‌تواند اقدام به قاچاق این میوه به کشور کند. او با بیان این‌که نارنگی پاکستان چند روزی است وارد بازار شده، گفت: البته نمی‌دانیم از کجا آمده است. این میوه که کیلویی 7‌هزارتومان است، خارج از میدان عرضه می‌شود، زیرا نظارت زیادی درمیادین وجود دارد. وی افزود: نارنگی پاکستانی در سردخانه‌های باغات حاشیه‌ای تهران دپو می‌شود و بعد از این‌که خریدار و فروشنده یکدیگر را پیدا می‌کنند، درمغازه تحویل مغازه‌دار می‌شود.


تعداد بازدید :  381