شماره ۳۹۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۷ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

ایراندوست در ملوان سمت جدید گرفت
میسیلوویچ سرمربی، صالح دستیار
تیم فوتبال ملوان نهایتا روز گذشته سرمربی جدید خود را شناخت. بعد از شکست ملوان مقابل استقلال حواشی متعددی درباره نیمکت تیم ملوان ایجاد شد که دیروز جلسه هیأت‌مدیره این باشگاه تشکیل و استیون میسیلوویچ که 47‌سال سن دارد و اصلا اهل یوگسلاوی است به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد. با اعلام سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان، نصرت ایراندوست سرمربی پیشین باشگاه نیز از این پس به‌عنوان مدیرفنی کارش را در باشگاه ملوان دنبال می‌کند. همچنین مجید صالح، مربی سابق استقلال و تیم‌ملی فوتبال به‌عنوان دستیار اول در کنار میسیلوویچ مربی سال‌های 2002 و 2009 تیم‌ملی مونته نگرو فعالیتش را از فردا آغاز می‌کند.

بازگشت حقیقی و حسینی به تمرینات پرسپولیس
درخشان: بازیکنان وساطت کردند
یک روز بعد از مصاحبه‌ای که میثم حسینی علیه درخشان انجام داد و منجر به اخراجش از تمرینات شد، رضا حقیقی در اردوی کیش با نادر باقری مربی دروازه‌بانان تیم درگیری فیزیکی پیدا کرد. پس از این اتفاقات حرف و حدیث‌های زیادی دراین‌باره مطرح شد اما درخشان برای جلوگیری از هرگونه حاشیه‌ای قبول کرد این دو بازیکن به تمرینات پرسپولیس در جزیره کیش برگردند. درخشان دراین‌باره می‌گوید: «رضا حقیقی از کادرفنی و شخص بنده عذرخواهی کرد و من هم پذیرفتم. میثم حسینی نیز با مسئولان باشگاه صحبت کرد و تعهد کتبی داد که دیگر اقدام خطایی انجام ندهد. از سوی دیگر برخی بازیکنان نیز خواهش کردند که حسینی و حقیقی برگردند و من قبول کردم. من اشتباهات آنها را به حساب  جوانی‌شان می‌گذارم.»

ضدحال به کرار در فرودگاه  
جاسم کرار‌ هافبک عراقی استقلال سه‌شنبه‌شب راهی فرودگاه امام‌خمینی(س) شد تا چند روزی را به کشور عراق سفر کند اما به دلیل بدهی مالیاتی نتوانست از ایران خارج شود. کرار دراین‌باره می‌گوید: «بدهی مالیاتی‌ام مربوط به باشگاه استقلال است و مسئولان قول دادند به‌زودی این مشکل را حل کنند تا بتوانم چند روزی به مرخصی بروم. اگر مشکل مالیاتی‌ام حل نشود به جز این‌که نمی‌توانم به عراق سفر کنم استقلال را نیز نمی‌توانم برای سفر به ارمنستان همراهی کنم.»

احتمال خداحافظي كريمي مقابل رئال
مدیران باشگاه پرسپولیس درحال حاضر برای دیدار با مدیران باشگاه رئال‌مادرید به اسپانیا بسر می‌برند تا در صورت توافق با آنها برای حضور پیشکسوتان باشگاه رئال‌مادرید در تهران قرارداد نهایی امضا شود. در شرایطی که هنوز هیچ توافقی میان مسئولان رئال و پرسپولیس حاصل نشده اما شنیده می‌شود که علی کریمی، مربی کنونی تیم‌ملی و بازیکن سابق پرسپولیس در آن بازی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. این درحالی است که پیش از این عنوان شده بود کریمی و‌ هاشمیان در بازی دوستانه تیم‌ملی با کره‌جنوبی خداحافظی می‌کنند. به هر ترتیب تا بازگشت مدیران پرسپولیس از اسپانیا نمی‌توان هیچ گمانه‌زنی را مطرح کرد.


تعداد بازدید :  157