شماره ۱۰۲۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ایران- مراکش هم لغو شد| در راستای لغو بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال یکی پس از دیگری، دیدار دوستانه ایران و مراکش نیز انجام نخواهد شد. یک روزنامه مراکشی دراین‌باره نوشت:   «دلیل لغو مسابقه، اصرار ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی برابر مراکش با حضور تماشاگران است که مسئولان اماراتی‌ مخالف هستند.» این درحالی است که اردوی تیم‌ملی ایران از شب گذشته آغاز شده است. کارلوس کی‌روش علاوه بر 19 بازیکن قبلی 4 بازیکن جدید به نام‌های فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مسعود ابراهیم‌زاده و رحیم زهیوی را نیز دعوت کرده است.
نعمتی، دومین کماندار برتر جهان|  براساس نظر سنجی انجام شده توسط سایت فدراسیون جهانی تیر و کمان،  تیم سه نفره بانوان بریتانیا که موفق شد در بازی‌های پارالمپیک ریو صاحب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز شود، جایگاه نخست برترین کماندار ‌سال 2016 جهان را به خود اختصاص داد. زهرا نعمتی هم در این نظرسنجی در جایگاه دوم قرار گرفته است. سایت فدراسیون جهانی عملکرد نعمتی در راه دفاع از مدال طلای خود در بخش ریکرو بازی‌های پارالمپیک لندن را فوق‌العاده توصیف کرده است.
اخراجی‌ها در راه نیمکت والیبال ایران|  سرمربیان سابق تیم‌های ملی آرژانتین، صربستان و ایتالیا در لیست جدید فدراسیون والیبال ایران قرار دارند، لیستی که پس از ناکامی در جذب 3 گزینه اول حالا مدنظر است. خاویر وبر آرژانتینی، مائورو بروتو ایتالیایی و ایگور کولاکویچ صرب که هر 3 از تیم‌های ملی کشورهایشان به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده‌اند، 3 گزینه اصلی فدراسیون والیبال هستند و قرار است با آنها مذاکره صورت بگیرد. مذاکره این 3 گزینه بعد از جواب رد مربیان مطرح اروپایی به فدراسیون والیبال در دستور کار قرار گرفته است.
تشکیل تیم اسکواش سندروم داون| نخستین گردهمایی تیم‌های ورزشی سندروم داون با شرکت تیم‌های فوتبال و اسکواش سندروم داون در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد. در این مراسم که با آغاز به کار رسمی اولین تیم اسکواش دختران سندروم داون همراه بود علاوه بر خانواده‌ها و حامیان کودکان سندروم داون، میهمانان ویژه‌ای نیز حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده کارشناس مدیریت در فوتبال، سجاد زارعیان قهرمان اسکواش، محمود رفیعیان قهرمان کاراته، آقایان آران و غلامی نژاد رئیس و دبیر هیأت اسکواش استان تهران اشاره کرد.


تعداد بازدید :  247