شماره ۱۰۲۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
دردسر جدید برای ستاره نقل‌وانتقالات
رفیعی: شک و شبهه‌ای نیست، خدمتم تمام شده است

 شهروند|  «سروش رفیعی در پایان نیم‌فصل اول، بازیکن آزاد است؟» این سوالی بود که در تمام نیم‌فصل گذشته، مدیران باشگاه‌های لیگ‌برتری و هواداران نتوانستند به پاسخ آن برسند، آن روزها بحث خدمت سروش مطرح نبود بلکه فولاد خوزستان ادعا می‌کرد این بازیکن با آنها قرارداد دارد و بعد از سپری کردن دوران خدمتش باید در جمع شاگردان نعیم سعداوی، حاضر باشد. شاید آن روزها هیچ‌کس به فکر احتمال اضافه خدمت رفیعی نبود اما شایعات دست به دست چرخید و از یک نامه عجیب، رونمایی شد.
اضافه خدمت برای رفیعی
مصطفی آجورلو، مدیرعامل تراکتورسازی بعد از برتری این تیم مقابل ذوب‌آهن اعلام کرد: « 2 ماه پیش نامه‌ای آمد که رفیعی اضافه خدمت دارد ولی من گفتم نامه را محفوظ نگه دارند تا خودم پیگیری کنم چون به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود». مهرعلی باران‌چشمه، مدیرکل تربیت‌بدنی نیروهای مسلح هم با تأیید صحبت‌های آجورلو عنوان کرد: «6 ماه اضافه خدمت سروش رفیعی درست است و وجود دارد، حالا باید ببینیم که این اضافه خدمت از طرف نظام وظیفه بوده یا باشگاه تراکتورسازی». در عین حال سرگرد سلامی، معاون نیروی انسانی سپاه عاشورا با رد این مسائل اعلام کرد:  « اضافه خدمتی که سروش رفیعی داشت بخشیده شده است. این بازیکن مشکلی ندارد و برای تاریخ دقیق پایان خدمت او باید به دفترچه خدمتش مراجعه کرد».
سکوت سروش شکست
سروش رفیعی هم که اغلب عادت دارد در برابر شایعات سکوت کند این بار ترجیح توضیحاتی را دراین‌باره بدهد. او دراین‌باره گفت: «با توجه به ابلاغیه اداره کل، نامه اداره سرباز و تأیید سپاه عاشورای تبریز و ارسال این نامه به باشگاه تراکتورسازی، در تاریخ 19 دی‌ماه خدمتم به پایان می‌رسد و دیگر شک و شبهه‌ای در موضوع خدمت سربازی من نیست». 16 دی‌ماه، نقل و انتقالات زمستانی درحالی آغاز می‌شود که هنوز هیچ اظهارنظر قطعی درباره وضع سروش رفیعی، انجام نشده است. گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره ادامه دارد، روز گذشته هم برگه اعزام به خدمت این بازیکن منتشر شد، برگه‌ای که در مقابل مدت اضافه خدمت سروش رفیعی عدد صفر ثبت شده بود. مصطفی آجورلو بارها اعلام کرده که اجازه نخواهد داد ظلمی به این بازیکن شود و تلاش می‌کند سروش را به‌عنوان بازیکن آزاد حفظ کند نه سرباز. اظهارنظرهای ضد و نقیض درباره سروش رفیعی ادامه دارد، بارها از او به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالات یاد شده اما ظاهرا آقای بمب در ادامه باید مشکلات جدی خودش را حل کند تا بتواند با خیال راحت در یک تیم لیگ‌برتری و یا اروپا به کارش ادامه بدهد.


تعداد بازدید :  146