شماره ۱۰۲۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
خبرنامه

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر هلال‌احمر منصوب شد
شهروند| رئیس جمعیت هلال‌احمر طی حکمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران را به‌عنوان مسئول ستاد بزرگداشت ایام‌ا... دهه فجر جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد. دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در این حکم خطاب به حسین کتابدار آورده است: «نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به‌عنوان «مسئول ستاد بزرگداشت ایام ا... دهه فجر جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید. در راستای ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، از جنابعالی انتظار دارم ضمن استفاده از توان کارشناسان و نیروهای پرتلاش و هماهنگی و ارتباط مستقیم با سازمان‌ها و ارگان‌های همکار، نسبت به انجام اقدامات لازم جهت برگزاری مراسمی شورآفرین، تاثیرگذار و اثربخش در ایام ا... دهه مبارک فجر اقدام نمایید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسألت دارم.»

فراخوان جشنواره قصه‌گویی «لی‌لی لی‌لی حوضک»
شهروند| رئیس سازمان جوانان از برگزاری جشنواره قصه‌گویی «لی‌لی لی‌لی حوضک»خبر داد. دکتر مسعود حبیبی ضمن اعلام این خبر افزود: مهربانی، فداکاری، دوست داشتن دیگران و کمک به یکدیگر، موضوعات این جشنواره است. وی با اشاره به این‌که جشنواره قصه‌گویی با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ رفتار مهربانانه و نوعدوستانه میان کودکان برگزار می‌شود، ادامه داد:   همه مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی که دارای کانون غنچه‌های هلال هستند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. رئیس سازمان جوانان تصریح کرد: حداکثر زمان ارایه هر قصه ۱۰ دقیقه است که خلاقیت و نوآوری در شیوه ارایه مورد توجه قرار خواهد گرفت و همچنین لباس، گریم، شخصیت و تیپ‌سازی قصه‌گو نیز در داوری‌ها، حایز امتیاز است. براساس این فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۵ بهمن ماه با تکمیل فرم شرکت در جشنواره (فرمت آن در کانال تلگرامی جشنواره موجود است) و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه یا ادمین کانال برای حضور در این جشنواره اقدام کنند.
همچنین بایستی فیلم‌های قصه‌گویی تا ۱۵ بهمن در قالب لوح فشرده به آدرس پستی دبیرخانه یا ارسال از طریق نرم‌افزار تلگرام به آدرس ادمین کانال یا ارسال از طریق ایمیل به پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال شود.
فرمت‌های تصویر نیز به صورت MPEG، MOV، MP4  یا AVI  با اندازه تصویر حداقل ۶۴۰ در ۳۲۰ PIXEL  باشد شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که منظور از فیلم اجرا، تصویربرداری حرفه‌ای نیست بلکه با گوشی همراه نیز می‌توانید قصه‌گویی خود را ضبط کنید. گفتنی است، تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه، فیلم‌ها بازبینی و شرکت‌کنندگان راه یافته به جشنواره مشخص خواهند شد. مراسم اختتامیه نیز طی روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه با حضور منتخبین و شرکت‌کنندگان راه یافته به جشنواره برگزار می‌شود. در این مراسم به همه راه یافتگان به جشنواره لوح یادمان اهدا می‌شود. نفرات اول تا سوم نیز هرکدام به ترتیب تندیس جشنواره، دپیلم افتخار و ۳۰‌میلیون ریال جایزه نقدی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۲۰‌میلیون ریال جایزه نقدی و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰‌میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.
همچنین آثار برتر با ضبط استودیویی تولید و در سطح کشور منتشر می‌شود.

تقدیر از مراکز برتر کنترل و هماهنگی عملیات 10 استان کشور
شهروند|  کارشناس مسئولان مراکز کنترل و هماهنگی عملیات 10 استان کشور که در 2‌سال گذشته در حوادث و سوانح استان خود فعالیت شاخصی داشته‌اند، تقدیر شدند. شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری دوره علمی - کاربردی سامانه‌های امدادی در مدیریت حوادث و سوانح، گفت: در این دوره از کارشناس مسئولان مراکز کنترل و هماهنگی عملیات 10 استان کشور که در دو ‌سال گذشته در حوادث و سوانح استان فعالیت شاخصی داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر شد. وی اظهار کرد:  پس از بررسی و ارزیابی متعدد از سوی مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات سازمان استان‌های اردبیل، آذربایجان‌ غربی، سمنان، زنجان، لرستان، مازندران، قزوین، کرمان، کرمانشاه و ایلام انتخاب شده و شاخص‌هایی چون میزان حوادث استان، نحوه خدمات‌رسانی و انجام وظایف و مأموریت‌های محوله و همچنین پاسخگویی سریع، صحیح و به موقع به‌عنوان پارامترهای اساسی در این انتخاب مورد ارزیابی قرار گرفتند. فتحی افزود: این تقدیر به معنای تجلیل از تمام زحمتکشان فعال در مراکز کنترل و هماهنگی عملیات استان‌ها ازجمله اپراتورهای مراکز پاسخگویی اضطراری، کارشناسان ارتباطات و معاونان امدادونجات است که در پایداری و پاسخگو بودن مراکز EOC تأثیر بسزایی داشته‌اند.


تعداد بازدید :  312