شماره ۱۰۲۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

رونالدو به دنبال صلح جهانی| کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید در گفت‌وگوی جالبی که با روزنامه آس داشت، از آرزوهای خود گفت. او در بخشی از گفت‌وگوی رونالدو درباره اقدامات خیرخواهانه‌اش گفت: «با 4 سازمان مردم‌نهاد و خیریه در کشورم پرتغال مذاکره شده و برای بازسازی و کمک دایمی به صورت ماهیانه به آنها آماده‌ام. همچنین به‌زودی قراردادی با یونیسف در پروژه پیشگیری از گسترش ایدز در جهان منعقد خواهد شد». رونالدو به دنبال برقراری صلح جهانی هم هست و دراین‌باره عنوان کرد: «کشتار مردم و بی‌عدالتی دنیا را فرا گرفته و مشخص نیست چرا وجدان بیدار انسان‌ها مقابل این همه سیاهی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد».
اقدام باورنکردنی یوسین بولت|  برد منچستریونایتد مقابل میدلزبورو در شب‌سال نو آن‌قدر برای هواداران این تیم هیجان انگیز بود که یوسین بولت، قهرمان دوی المپیک را واداشت تا با شبکه‌ تلویزیونی منچستر یونایتد تماس بگیرد. یوسین بولت که از طرفداران منچستر است، در تماسی تلفنی با شبکه MUTV از عملکرد تیم مورد علاقه‌اش تقدیر کرد. مجری این شبکه تلویزیونی در ابتدا باور نکرد فردی که با این شبکه تماس گرفته، یوسین بولت افسانه‌ای است، مندی هنری زمانی که تماس تلفنی بولت پخش شد، اظهار کرد: «فرد بعدی که با ما تماس گرفته است، یوسین از جامائیکا است. شما یوسین بولت معروف که نیستید؟ فرد پشت خط در جواب گفت‌: «اتفاقا من یوسین بولت هستم».
گزارش آمریکایی‌ها از هک وادا|  گزارش آمریکایی‌ها حاکی از آن است که گروه‌ هکرهای روس که سایت وادا را در چند مرحله هک کردند و قصد داشتند نشان بدهند ورزشکاران کشورهای مختلف از مواد نیروزا استفاده کردند، وابسته به ارتش روسیه هستند. این گزارش‌ 23 صفحه‌ای از سوی FBI و سازمان امنیت DHS آمریکا منتشر شده است. این گزارش درحالی از سوی آمریکا منتشر شده است که اخیرا این کشور ۳۵ دیپلمات روسیه را به دلیل دخالت‌های روسیه در انتخابات آمریکا اخراج می‌کند. گفته می‌شود که روسیه نیز در عوض این حرکت، دیپلمات‌های آمریکایی را از این کشور اخراج می‌کنند.
شعار بازی‌های آسیایی زمستانی 2017|  شعار «فراتر از آرزوهای‌تان» به‌عنوان شعار مسابقات آسیایی زمستانی 2017 ساپاروی ژاپن انتخاب شد. هدف از انتخاب این پیام، الهام‌بخشی به ورزشکاران و حتی مردم عادی است تا به دنبال آرزوها و رویاهای‌شان باشند و در مسابقات موفقیت‌های عظیمی خلق کنند. این شعار ورزشکاران را ترغیب می‌کند تا برای رسیدن به اهداف بیشتر، حرکت رو به‌جلویی داشته باشند.

 


تعداد بازدید :  226