شماره ۱۰۲۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

دردسر جدید معاون زن وزارتخانه| انتصاب لیلا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت به‌عنوان معاونت امور بانوان وزارت ورزش حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. بعد از مشکلاتی که درباره بازنشسته‌بودن محمدیان مطرح شد، حالا دوشغله‌بودنش باتوجه به ماندگاری در فدراسیون مشکل‌ساز شده است. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش دراین‌باره گفته است: «خانم محمدیان نمی‌تواند همزمان هم در فدراسیون اسکیت حضور داشته باشد و هم در وزارت ورزش و جوانان و این‌که گفته می‌شود او هر دو شغل  خود را حفظ می‌کند صحت ندارد. باید به‌زودی شخصی جایگزین محمدیان در فدراسیون اسکیت شود. »
ادامه حاشیه‌های ماشین‌سازی- سایپا| پس از این‌که اعضای تیم سایپا به خاطر لغو پروازها به تبریز نتوانستند برای بازی با ماشین سازی به این شهر سفر کنند و بازی دوتیم لغو شد، سازمان لیگ روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه را به‌عنوان زمان جدید مسابقه اعلام کرد. اعلام این تاریخ با اعتراض باشگاه ماشین سازی همراه شده؛ به‌طوری که این تیم مصرانه نظر خود را بر بازی نکردن در روز پنجشنبه گذاشته است. میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل ماشین‌سازی دراین‌باره عنوان کرد:  «طبق قانون بازی باید 3 بر صفر به نفع ما اعلام شود اما ما با تاریخ 20 دی‌ماه موافق هستیم.»
قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری شد| مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری دوشنبه 6 دی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و نصرالله سجادی معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و خسرو قمری رئیس قبلی این فدراسیون با 35 رأی از 44 رأی برای چهار‌سال دیگر رئیس شد. قمری بعد از ریاستش گفت:  «در برنامه‌های آینده تشکیل یک اتاق فکر و بررسی دوره چهار ساله‌مان وجود دارد. در این چند ماه که از فدراسیون رفته‌ام برنامه‌هایم را کاملا بررسی کردم و نقاط ضعف را نیز مشخص کردم.»
اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری بدون المپیکی‌ها| اردوی تیم‌ملی وزنه برداری در شرایطی از فردا آغاز می‌شود که وزنه برداران المپیکی به این اردو دعوت نشده‌اند. سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم‌ملی وزنه برداری دراین‌باره می‌گوید:  ‌«بهداد سلیمی در کنار ما تمرین می‌کند. سهراب مرادی هم در جام باشگاه‌های آسیا نشان داد که شرایطش خوب است. علی‌هاشمی و براری در باشگاه‌های خود مشغول به تمرین هستند. کیانوش رستمی هم تمرینات خود را دنبال می‌کند. پس بهتر است از جوانان در این اردو استفاده کنیم.»


تعداد بازدید :  394