شماره ۱۰۲۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
صفحه را ببند
پاپاراتزی

رئیس‌جمهوری در عروسی ته‌وس
کارلوس ته‌وس، مهاجم بوکا جونیورز که سابقه بازی برای منچستریونایتد و منچسترسیتی را دارد، روز یکشنبه در شهر کارملوی اروگوئه با نامزد خود ازدواج کرد و برای این مراسم مائوریسیو ماکری، رئیس‌جمهوری آرژانتین را هم دعوت کرده بود و او نیز همراه با همسرش خود را با بالگرد به این مراسم رساند و توجه بسیاری از حضار را جلب کرد. اتفاق جالب درباره رئیس‌جمهوری کشور آرژانتین این بود که او با بالگرد شخصی، خود را به مراسم رساند تا تعجب خیلی‌ها را برانگیزد و محبوبیت ته‌وس بار دیگر به اثبات برسد. این اتفاق سبب شد تا حداقل چند روز شایعات در مورد تلاش چینی‌ها برای وسوسه کردن ته‌وس با یک قرارداد نجومی از یاد برود.

مهاجم کامرونی ناگهان زنده شد!
حدود دو ماه قبل رسانه‌های کامرونی از مرگ ناگهانی ریگوبرت سانگ، مهاجم سابق تیم‌ملی این کشور و لیورپول خبر دادند. در آن زمان رسانه‌ها گفته بودند تلاش پزشکان فرانسوی برای زنده‌ماندن سانگ فایده‌ای ندارد اما حالا این بازیکن سابق در مصاحبه با نشریه زنده‌ بودنش را اعلام کرده است! سانگ در این‌باره عنوان کرد: «من از لب مرز برگشتم. مثل این بود که فشار خونم به 25 رسیده است و احساس می‌کردم که سرم دارد منفجر می‌شود. خوش‌شانس بودم که وقتی غش کردم به پهلو افتادم و زبانم از دهانم بیرون آمد. در آن لحظه سگم شروع به پارس کرد و نگهبان خانه آمد اما او جرأت نمی‌کرد داخل شود. کمی بعد یکی از دوستانم آمد و به دادم رسید.»

واکنش بامزه آقافیروز به برکناری‌اش
مسئولان باشگاه اکسین البرز که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول هستند بعد از کسب چند نتیجه ضعیف، فیروز کریمی را از سمتش برکنار و یحیی‌گل‌محمدی را به‌عنوان جایگزین او معرفی کردند. این اتفاق با واکنش جالب فیروز کریمی همراه بود. کریمی گفت: «صبح طبق برنامه همیشگی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ سر تمرین حاضر شدم. برنامه‌هایمان را برای شروع نیم‌فصل دوم چیده بودیم و با یاران مد نظرمان صحبت هم کرده بودیم اما شنیدم برکنارم کردند! رفتن و آمدن مربی حق باشگاه است. منتهی برخی مدیران هستند که تجربه دارند؛ البته هیچ گله و شکایتی از این کار آنها ندارم. اولین‌باری نیست که با من چنین رفتاری شده است.»

چراغ‌سبز استویچف به ایران
رادوسین استویچف، مربی بلغارستانی والیبال به‌عنوان آخرین گزینه فدراسیون ایران مذاکراتش را با داورزنی و همکارانش ادامه می‌دهد. دیروز استویچف در گفت‌وگو با یک رسانه‌ بلغارستانی حضورش در ایران را تقریبا قطعی دانست. استویچف گفته است:   «همه چیز تا این‌جا به خوبی پیش رفته است و درحال آخرین بررسی‌ها هستم. احتمال این‌که پاسخ مثبت دهم، زیاد است.» محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال نیز صحبت‌های امیدوارکننده‌ای کرده است: «برخی فیلم‌ها و اطلاعاتی که این مربی از ما خواسته در اختیارش گذاشته‌ایم و به سوالاتی که در این مدت برای او پیش آمده جواب داده‌ایم. دوست داریم که استویچف مربی تیم‌ملی شود و امیدواریم بپذیرد.»


تعداد بازدید :  362