شماره ۱۰۲۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

حمید پورآذری این روزها مشغول تمرین نمایش «قطعه گمشده» نوشته نگار داستان‌پور است که از ۸ دی‌ماه در تالار هنر شهر اصفهان به صحنه می‌رود.

علیرضا علویان از اسفند ماه امسال طراحی صدا و صداگذاری انیمیشن «آخرین داستان» را که این روزها در مرحله تدوین و آهنگسازی قرار دارد، انجام خواهد داد.

نمایش «ویولن تایتانیک» کار مشترک گروه تئاتر «موج» از ایران و کمپانی «متی چی» از ایتالیا، از ۱۲ دی ماه در کارگاه دکور بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به صحنه می‌رود.

فروش فیلم در برزیل با رشد 12.4 درصدی در‌سال ۲۰۱۶ سالی موفق و رکوردشکن را پشت‌سر گذاشت.

فیلم کوتاه «باغ پدرم» به کارگردانی شوان عطوف براساس اشعار مولانا جایزه ویژه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کانادا را دریافت کرد.

«جولیا رابرتز» که تاکنون تنها در نقش‌ بازیگر میهمان در سریال‌های تلویزیونی ظاهر می‌شد، مینی‌سریالی را با تهیه‌کنندگی و بازیگری خود به روی آنتن می‌برد.

عباس عبدی از نگارش رمانی با موضوعیت کودکان کار و خیابان در منطقه جنوب کشور خبر داد.

مجموعه «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر به تازگی با ترجمه مینا موسوی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است.  داستان این مجموعه، هزارتویی دارد که شخصیت‌های داستان وقتی واردش می‌شوند، باید از آن خارج شوند تا نجات پیدا کنند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دهمین دوسالانه ملی نگارگری از افزایش جوایز برگزیدگان این دوسالانه و ایجاد جایزه سالانه نگارگری خبر داد

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به این‌که از این هفته نمایش ۲ فیلم سینمایی آغاز می‌شود، اعلام کرد اکران پنج فیلم سینمایی در این هفته به پایان می‌رسد.

به گفته دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مشکل تبلیغات ماهواره‌ای آثار سینمایی ظرف چند روزه آینده با مسئولان قوه قضائیه مذاکره می‌کند.

در این دوره از جشنواره گروهی متشکل از ابراهیم حقیقی، امراله فرهادی و علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی، داوری بخش هویت بصری را برعهده دارند.

استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، یزد، مازندران، آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی به‌عنوان میزبانان جشنواره فجر استانی مشخص شدند و فجر استانی در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود.


تعداد بازدید :  446