شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

سینوزیت، عامل حالت تهوع مسی
به گفته مجری برنامه ورزشی یکی از کانال‌های اسپانیایی، دلیل اصلی حالت تهوع مسی در برخی بازی‌ها، ابتلای او به نوعی سینوزیت مزمن است که باعث جمع شدن خلط در گلو و در موارد حادتر دل بهم خوردگی اعجوبه می‌شود. این نوع سینوزیت، بیمار را ابتدا وادار به بیرون ریختن خلط از طریق پرتاب آب دهان می‌کند اما اگر فشار در ناحیه گلو بیشتر شود، حالت تهوع در بیمار به وجود می‌آید. جالب این‌که مسی برای رفع این مشکل بارها به پزشک مراجعه کرده اما تقریبا هیچ‌کدام از آنها مشکل واقعی او را تشخیص ندادند.

تعویض پیراهن بین 2 نیمه
استقبال مردمی از رونالدینیو تنها به هواداران بازی‌های تیم کوئرتاروی مکزیک محدود نمی‌شود. در بین 2 نیمه یکی از بازی‌های اخیر تیم این اعجوبه، این بار بازیکن حریف، تقاضای گرفتن پیراهن رونالدینیو را کرد و مرد سال‌های 2004 و 2005 فوتبال دنیا با وجود این‌که بازی هنوز به پایان نرسیده بود، فروتنانه به درخواست رقیب جواب مثبت داد. بازیکن حریف آن‌قدر عجله داشت که تا پایان بازی صبر نکرد.

دولت ایران، کاتالیروز خرید لیدزیونایتد
به نوشته دیلی میل، بخشی از سرمایه لازم برای خرید عمده سهام لیدزیونایتد توسط موسسه بانکی «جی اف اچ» به وسیله یک شرکت سرمایه‌گذاری اماراتی به مالکیت دولت ایران تأمین شده است. مسئولان شرکت «جی اف اچ» مدعی شده‌اند بخشی از سرمایه خرید لیدزیونایتد حاصل کمک مالی شرکت اماراتی «اینجازات تکنولوژی» بود که توسط ایرانی‌ها اداره می‌شود. در این شرایط هیچ‌کس از مسئولان لیدزیونایتد و عوامل رده بالای شرکت بحرینی حاضر به تأیید شایعه دیلی میل نشدند و حتی کن بیتس، مالک سابق و افراد صاحب منصب باشگاه در زمان انتقال قدرت از این‌جا به جایی خبر ندارند. گفته می‌شود این کمک مالی درواقع وامی بود که پس از مدتی به صاحبش بازگردانده شد.


تعداد بازدید :  167