شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
بهارک بهمنی

سن: 28 سال
تحصیــــلات:  کارشناسی ارشد زیست شناسی
محــل سکونـت:  گرمسار
تمامی ادیان الهی بر بخشش به هم‌نوع سفارش کرده‌اند، در دین مبین اسلام هم بر این مهم تأکید شده است، در قرآن کریم سوره مائده آیه ٣٢ آمده است: «و هر که نفسی را حیات بخشد مانند آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.» آرزوی من هم این است که مرگم طوری باشد که بتوانم اعضای خودم را اهدا کنم و دعای خیر چند نفر همراه من باشد.
از‌ سال 1383 همکاری خود را با جمعیت هلال‌احمر شهرستان آغاز کرده‌ام. انگیزه‌ام جهت حضور در جمعیت هلال‌احمر فعالیت خداپسندانه این مجموعه بود. سابقه فعالیت در سازمان‌های جوانان و امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر را دارم. در مانورهای تخلیه اضطراری، مانور اسکان اضطراری و جاده در سطح استانی و شهرستانی حاضر بوده‌ام. در اردوی راهیان نور فعالیت‌ امدادی در 3‌سال پیاپی دارم.
دوره‌های آموزشی امداد، مهارت‌های داوطلبی، دوره‌های تخصصی امداد و نجات و حمایت‌های روانی را نیز گذرانده‌ام و رتبه‌های اول و دوم را در مسابقات امداد و کمک‌های اولیه در سطح استان دارم. در طرح‌های مناسبتی جمعیت هلال‌احمر همچون كاروان‌های نیکوکاری نیز مشارکت کرده‌ام.‌سال 1386 به‌عنوان اسوه حجاب و سال 1385 به‌عنوان نخبه علمی در استان معرفی شدم.

دیدگاه‌های دیگران

س
سارا |
مخالف 0 - 0 موافق
خوشا به حالت واقعا چنین دخترهایی پیدا میشه

تعداد بازدید :  195