شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

کونته، برنده نبرد بزرگ با گواردیولا|  عصر دیروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ جزیره منچسترسیتی مقابل چلسی صدرنشین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. در نیمه اول، تیم میزبان در بسیاری از دقایق بر میدان مسلط بود و در ثانیه‌های آخر توانست با اشتباه گری کیهیل گل اول را به ثمر برساند. پس از این فشارها چلسی به وسیله کاستا در دقیقه 60 گل تساوی را به ثمر رساند. در یک ضد حمله بسیار خوب و درخشش‌هازارد و کاستا توپ به ویلیان رسید تا در دقیقه 70 نتیجه 2 بر یک به نفع آبی‌های لندن شود. در دقیقه 90 هم ادن‌هازارد گل سوم آبی‌های لندن را به ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا در اتحاد زمینگیر شوند.
پرداخت طلب بازیکن فقید صبا به خانواده‌اش| پس از سانحه سقوط هواپیما در برزیل و این‌که مشخص شد فیلیپ ماچادو، بازیکن سابق صبای قم نیز در این حادثه حضور داشته، همسر ماچادو خواهان طلبش از باشگاه قمی شد. دیروز محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل باشگاه صبا خبر از پرداخت این بدهی داد. او گفته است:   «دقیقاً نمی‌دانم ماچادو چقدر از باشگاه طلبکار است ولی وظیفه باشگاه است که حق و حقوق او را بدهد، چون حق زن و بچه‌اش است. سعی می‌کنیم به هر شکل ممکن و به صورت خرد خرد پول او را بدهیم. ما از این بازیکن واقعاً راضی بودیم و از نظر اخلاق و رفتار زبانزد بود و انصافاً خیلی برای ما زحمت کشید و نباید منکر زحمات او باشیم.»
جیووا، یک‌میلیون یورو غرامت می‌گیرد| جنجال بر فسخ قرارداد یک‌طرفه فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا و پوشاندن آدیداس به تیم‌ملی فوتبال همچنان ادامه دارد. بعد از بازی ایران با قطر کمیته حقوقی شرکت جیووا شکایت خود را تنظیم و به دادگاهی در سوییس تحویل داده است. دادگاه‌های رسیدگی‌کننده به اختلافات طرفین در قرارداد اولیه تعیین شده بود و شرکت جیووا تصمیم گرفت شکایت خود را به دادگاه ورزشی لوزان سوییس ارایه دهد. اگر دادگاه ورزشی لوزان سوییس حق را به شرکت جیووا بدهد به نظر می‌رسد میزان جرایمی که برای ایران در نظر گرفته می‌شود نزدیک به یک‌میلیون یورو است.
آزمون بهترین بازیکن دور اول لیگ روسیه| روزنامه سویت روسیه با اعلام 5 نامزد و یک گزینه دیگر فوتبالیست‌ها نظرسنجی تحت عنوان «بهترین بازیکن دور اول لیگ» برگزار کرد که طبق نظر مردم سردار آزمون، ستاره تیم روستوف با 28.7‌درصد مقام نخست را به‌دست آورد. پس از این ملی‌پوش ایرانی، یولیانو از زنیت سن پترزبورگ با 20.9 درصد، کوئینسی پرومس از اسپارتاک مسکو (17.1 درصد) و فدور اسمولوف از کراسنودار با 14.5‌درصد مقام دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.


تعداد بازدید :  274