شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
بازی‌های پرهیجان در 3 هفته باقی‌مانده از نیم فصل اول
لیگ تازه شروع شده است!
پرسپولیس، تراکتور، استقلال و سپاهان هواداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشانند

شهروند|‌ تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فقط سه بازی باقی مانده است. ماراتن تنگاتنگ تیم‌های لیگ برتری نیمی از زمان خود را سپری کرده و چیزی نمانده تا تیم‌ها در حساس‌ترین مقطع فصل به دنبال جمع کردن امتیازاتی کلیدی باشند که در پایان لیگ سرنوشت‌شان را رقم بزند.
هفته سیزدهم؛ دوئل استقلالی‌ها
حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. جایی که امیر قلعه‌نوعی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد تا هم به استقلالی‌ها ثابت کند هنوز چیزهای زیادی برای مربیگری در چنته خود دارد و هم این‌که سایه به سایه پرسپولیس در صدر جدول حرکت کند. او از آخرین حضورش در آزادی خاطره خوشی دارد و می‌خواهد باز هم تیم سابقش را شکست دهد اما منصوریان هم در آن سوی میدان دوست دارد با شکست تراکتور خیلی چیزها را ثابت کند. این بازی حساس می‌تواند تأثیر زیادی در قهرمان شدن یا نشدن تراکتور در نیم فصل داشته باشد. پرسپولیس صدرنشین هم در این هفته دیدار حساسی با پدیده دارد که توانسته تراکتور را در تبریز متوقف کند.فعلاً که صدر جدول بین تراکتور و پرسپولیس دست به دست می‌شود اما شاید در هفته‌های باقی مانده اتفاقات دیگری رخ دهد.
هفته چهاردهم؛ نقش کلیدی اصفهانی‌ها
استقلال در هفته یکی مانده به پایان لیگ در آزادی از پدیده پذیرایی می‌کند. پدیده که در هفته‌های گذشته با تراکتور و پرسپولیس بازی کرده بود قرار است نقش پررنگی در تعیین قهرمان نیم فصل لیگ داشته باشد. استقلال اگرچه شانس کمی برای رسیدن به صدر جدول تا پایان نیم فصل دارد اما بعید نیست شاگردان منصوریان بتوانند از غفلت احتمالی پرسپولیس و تراکتور استفاده کنند و با کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های سه هفته پایانی خودشان را به صدر جدول برسانند. در این هفته نمایندگان اصفهان هم نقشی کلیدی در معادلات صدر جدول دارند. تراکتور در دیداری حساس میزبان سپاهان است. اگرچه سپاهان از روزهای اوج خود فاصله گرفته و نمی‌تواند خودش را یک تیم مدعی نشان دهد اما قلعه‌نوعی می‌داند که نباید سپاهان را دست کم بگیرد چون امکان دارد در صورت کوچکترین غفلت از رقابت شانه به شانه با پرسپولیس عقب بماند و جایگاه دومی‌اش را به تیم دیگری بسپارد. پرسپولیس، امیدوارترین تیم به قهرمانی به اصفهان می‌رود تا در فولادشهر مقابل ذوب آهن قرار بگیرد. ذوب آهنی که بعد از یحیی گل محمدی با مجتبی حسینی درحال بازگشت به روزهای خوبش است و رقیبی جدی و سرسخت برای پرسپولیس خواهد بود. با این شرایط سپاهان و ذوب‌آهن می‌توانند با امتیاز گرفتن از تیم‌های قرمز پوش لیگ بقیه مدعیان را خوشحال کنند.
هفته پانزدهم؛ قهرمان نیم‌فصل مشخص می‌شود
بعد از پایان بازی‌های هفته پانزدهم قهرمان نیم فصل مشخص می‌شود. پرسپولیس در این هفته کاری ساده مقابل سیاه جامگان دارد و همین موضوع می‌تواند به قهرمانی قرمزها در نیم فصل کمک کند. امیر قلعه‌نوعی که هفته قبل مصافی سخت با سپاهان داشته، در این هفته هم مقابل تیم سختکوش علی دایی قرار می‌گیرد. نفت با وجود مشکلات عدیده مالی خیلی‌ها را سورپرایز کرده و اگر بتواند به روند خوبش ادامه دهد شاید تا پایان هفته پانزدهم خودش هم جزو مدعیان باشد. قلعه‌نوعی هم به خوبی می‌داند تیمش باید از این میدان‌های سخت پیروز بیرون بیاید تا عیارش را برای قهرمانی نشان دهد. استقلال هم یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته را برگزار می‌کند. آنها به نصف جهان می‌روند تا مقابل سپاهان قرار بگیرند. استقلال که امتیازات زیادی را از اول فصل از دست داده، فراز و نشیب زیادی هم داشته است. این تیم غیرقابل پیش‌بینی در اصفهان می‌تواند خود را به جمع مدعیان برگرداند. با برگزاری بازی‌های این هفته، درحالی ماراتن تیم‌ها در نیم فصل اول به پایان می‌رسد که تقریباً تکلیف مدعیان و فانوس به دستان مشخص شده است.


تعداد بازدید :  204