شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
اینستاگرام

بختیار سند رو کرد

بختیار رحمانی که قبل از پیوستن به استقلال هم ادعا می‌کرد طرفدار این تیم است عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌دهد از دوران طفولیت آبی بوده و از زمان‌های خیلی دور که بیمه آسیا اسپانسر استقلال بوده از این تیم طرفداری می‌کرده است. البته شلوار بختیار هم در این عکس جالب است اما یادتان نرود که او الان جزو فوتبالیست‌های خوش تیپ ایران است.

دیدار همبازیان قدیمی

این روزها معمولاً علی دایی هرکجا که باشد محسن خلیلی هم کنار او دیده می‌شود. خلیلی که توانست با حل مشکلاتش سرپرست نفت باشد دیروز به همراه علی دایی دو نفر از همبازیان خود در پرسپولیس را ملاقات کرد. در این عکس خلیلی و دایی را در کنار مجتبی شیری و مجتبی زارعی که زمانی در پرسپولیس بازی می‌کردند، می‌بینید. آن زمان زارعی از بامزه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود که سوژه‌های زیادی دست رسانه‌ها می‌داد.

مورد عجیب مدافع سپاهان

مدافع فصل گذشته سپاهان با مشکل عجیبی روبه‌رو شده است. محمدعلی احمدی که در ابتدای فصل از سپاهان کنار گذاشته شد، از طرف هواداران سپاهان با علی احمدی مدافع جوان و فعلی سپاهان اشتباه گرفته شده است. او به دلیل این تشابه اسمی، حسابی از طرف سپاهانی‌ها مورد توهین و فحاشی قرار گرفته که چرا سپاهان نتایج بدی می‌گیرد. احمدی هم با انتشار این پست اطلاع‌رسانی کرد و از هواداران سپاهان خواست او را با بازیکن فعلی این تیم اشتباه نگیرند.


تعداد بازدید :  281