شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
ذره‌بين

فرار ۳ مجرم از کانون اصلاح و تربیت
3 متهم با مجروح‌کردن يك سرباز وظيفه و درگيری با افسر نگهبان از كانون اصلاح و تربيت زاهدان فرار کردند. شامگاه جمعه خبری مبنی بر فرار 3 زندانی خطرناك از زندان زاهدان در فضای مجازی منتشر شد كه باعث ایجاد رعب و وحشت در استان شد. درهمين رابطه يك منبع آگاه ادعای فرار زندانيان از زندان مركزی زاهدان را رد كرد و افزود: اين 3 متهم فراری از مددجويان كانون اصلاح و تربيت زاهدان بوده و ربطی به زندان مركزی زاهدان ندارد. اين منبع آگاه با اشاره به اينكه در اين كانون تنها متهمان زير 18‌سال نگهداري مي‌شوند، بیان کرد: از این 3 متهم فراری، 2نفر از آنان متهم به قتل و يك نفر نیز متهم به حمل و نگهداری موادمخدر بوده و زير 18‌سال سن داشته‌اند. وي با بيان اينكه حال افسر نگهبان خوب است، افزود: طي درگيري به وقوع پيوسته، متهمان با استفاده از یک وسیله بُرنده يك سرباز وظيفه را مجروح کرده‌اند كه حال وی مساعد نبوده و تحت درمان است. مأموران امنیتی شهر زاهدان درحال بررسی ماجرا و یافتن سرنخ‌هایی از این افراد هستند.

مرگ مرد 70 ساله در ریزش دیوار ورزشگاه تختی لاهیجان
ریزش دیوار پشتی ورزشگاه تختی لاهیجان به علت باد شدید، موجب مرگ یک مرد 70ساله اهل این شهرستان شد. با اعلام فروریختن دیوار پشتی ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان و درخواست امدادرسانی درساعت 56: 11، روز شنبه بلافاصله تیم تکنیسین فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند. دراین امدادرسانی، یک مرد دچار ایست قلبی- تنفسی بیهوش و فاقد علایم حیاتی بود که توسط مأموران اورژانس به بیمارستان 22 آبان لاهیجان تحویل داده شد.
طلعت کاویانی مدیر رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان هم با اعلام این خبر، گفت: با وجود تلاش‌های انجام‌شده، این مرد 70ساله فوت کرده است. در اثر فروریختن دیوار پشتی ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان تعدادی خودروی پارک‌شده فاقد سرنشین نیز آسیب دیده‌اند. 115 استان گیلان نیز در یک مأموریت امدادرسانی دیگر در صبح شنبه به یک جوان 30ساله در رحیم‌آباد رودسر که به دلیل فروریختن سقف مغازه به دلیل وزش شدید باد، دچار مصدومیت شده بود، امدادرسانی کردند.
تیم فوریت‌های پزشکی استان گیلان بعد از اقدامات اولیه، این جوان را به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل کردند. 115 استان گیلان دارای بیش از 400 نیرو، یکصد دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

تخلیه 2 روستا به علت ریزش کوه
ریزش کوه در 2 روستای «دلی نعمت الهی» و «پاتاوه رود سمه» از توابع بخش «دیشموک» سبب شد ساکنان روستا به مکان دیگری منتقل شوند. ریزش کوه در این دو روستا هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.


تعداد بازدید :  328