شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

اهدای جام لیبرتادورس به تیم برزیلی| پس از این‌که تیم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا، حریف چاپه‌‌کوئنسه در فینال مسابقات جام لیبرتادورس خواست این جام به صورت افتخاری به این تیم برزیلی داده شود، کونمبول با این درخواست موافقت کرد، روز گذشته جام قهرمانی سودآمریکانا توسط باشگاه سانتافه کلمبیا، قهرمان ‌سال گذشته این رقابت‌ها به باشگاه چاپه‌‌کوئنسه ارسال شد.
تصویب قانون تعویض چهارم| با تصویب اتحادیه فوتبال آلمان در صورت کشیده شدن بازی‌های جام حذفی مردان و زنان آلمان به وقت اضافه، هر تیم مجاز به انجام تعویض چهارم در طول 2 وقت 15 دقیقه‌ای است.  قانون تعویض چهارم در وقت‌های اضافه بازی‌های جام‌حذفی از مدت‌ها قبل در انتظار اجرایی شدن بود که سرانجام با نظر اتحادیه فوتبال آلمان این اتفاق رخ داد.
درخواست کره‌شمالی برای حضور در بازی‌های زمستانی| کره‌شمالی چندین بار درخواست داده است ژاپن قانون منع ورود اتباع کره‌شمالی را موقتا برای ورزشکاران این کشور اجرا نکند تا ورزشکاران کره‌شمالی بتوانند در بازی‌های زمستانی آسیا ٢٠١٧ شرکت کنند. این کشور قصد دارد در رشته‌های اسکیت سرعت مردان و اسکیت فیگور زنان ورزشکارانی را به بازی‌های زمستانی بفرستد .
تلاش اینترنتی برای لغو یک کارت زرد| ادینسون کاوانی هفته گذشته پس از گلزنی برای پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برابر تیم آنژه، به دلیل درآوردن پیراهنش و نشان دادن تی‌شرت خود که روی آن شعاری در حمایت از باشگاه چاپه‌کوئنسه نوشته شده بود، کارت زرد گرفت. پس از این بازی کمپینی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت که هدف آن تلاش برای لغو کارت زرد مهاجم اروگوئه‌ای PSG‌ بود، اما این کمپین به هدف خود نرسید. پاسکال گاریبیان، مدیر کمیته داوری فدراسیون فوتبال فرانسه در این‌خصوص اظهار داشت: «به نظر ما حرکت او زیبا بود، اما ما نمی‌توانیم به قوانین پشت کنیم و صرفاً به خاطر رخ دادن چنین اتفاقی بدعتی جدید  بگذاریم».


تعداد بازدید :  273