شماره ۱۰۰۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
آنسوی مرز

شکست الاهلی با جباری
در هفته نهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الاهلی در ورزشگاه خانگی خود میزبان الجیش صدرنشین لیگ بود و با یک گل مغلوب شد. در این بازی مجتبی جباری از دقیقه 52 وارد میدان شد و 38 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. او بعد از گذراندن دوران مصدومیتش هنوز شرایط 90 دقیقه بازی کردن را ندارد. الاهلی با این باخت 9 امتیازی و در رده هشتم باقی ماند.

ادامه درخشش طیبی در غیرت
تیم فوتسال غیرت در هفته اول لیگ قزاقستان مقابل ازدو شور قرار گرفت که در پایان به پیروزی پرگل ١٢ بر یک دست یافت. حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال ایران که در تیم غیرت به میدان می‌رود، در این دیدار درخشید و ٣ گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. طیبی در هفته جاری به ایران می‌آید تا برای دیدار دوستانه تیم‌ملی مقابل روسیه حاضر شود.

مصدومیت پولادی جدی نیست
مصدومیت مهرداد پولادی بازیکن ایرانی تیم الشحانیه، مشکلی جدی نیست. بعد از مصدومیتی که در جریان هفته ششم لیگ ستارگان قطر برای پولادی پیش آمد، کادر فنی این تیم با معضلی جدی روبه‌رو شد،
پیش‌بینی‌های اولیه درباره مصدومیت پولادی دوری طولانی مدت این مهره کلیدی از ترکیب اصلی الشحانیه بود اما بعد از آزمایشات و تست‌های پزشکی این نگرانی‌ها برطرف و اعلام شد پولادی تنها یک جلسه نمی‌تواند تیمش را در لیگ ستارگان همراهی کند.


تعداد بازدید :  266